نمایشگاه بین المللی الکامپ ۲۰۱۶ با حضور لیزارد وب

امینت سایبری با هوش مصنوعی IBM,امینت سایبری,هوش مصنوعی IBM,امینت سایبری هوش مصنوعی,حملات سایبری,تهدیدات سایبری
امینت سایبری با هوش مصنوعی IBM تامین میشود
2016-12-13
لیزارد وب,لیزاردوب,نمایشگاه الکامپ,الکامپ 2016
لیزارد وب در نمایشگاه بین المللی الکامپ ۲۰۱۶
2016-12-16

نمایشگاه بین المللی الکامپ ۲۰۱۶ با حضور لیزارد وب

نمایشگاه بین المللی الکامپ 2016 با حضور لیزارد وب,نمایشگاه بین المللی الکامپ 2016,نمایشگاه بین المللی الکامپ,طراحی سایت لیزارد وب,سایت الکامپ,نمایشگاه الکامپ,لیزارد وب

نمایشگاه بین المللی الکامپ 2016 با حضور لیزارد وب,نمایشگاه بین المللی الکامپ 2016,نمایشگاه بین المللی الکامپ,طراحی سایت لیزارد وب,سایت الکامپ,نمایشگاه الکامپ,لیزارد وب

نمایشگاه بین المللی الکامپ 2016 با حضور لیزارد وب,نمایشگاه بین المللی الکامپ 2016,نمایشگاه بین المللی الکامپ,طراحی سایت لیزارد وب,سایت الکامپ,نمایشگاه الکامپ,لیزارد وب

نمایشگاه بین المللی الکامپ 2016 با حضور لیزارد وب,نمایشگاه بین المللی الکامپ 2016,نمایشگاه بین المللی الکامپ,طراحی سایت لیزارد وب,سایت الکامپ,نمایشگاه الکامپ,لیزارد وب

نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ روزهای ۲۵ تا ۲۸ آذر با حضور شرکت‌های خصوصی، دولتی، استارتاپ‌ها ، گیمر‌ها و شرکت لیزارد وب در تهران برگزار می‌شود.

طراحی سایت لیزارد وب

شرکت طراحی سایت لیزارد وب  ( تدبیر پردازان دکاموند / سهامی خاص) با شماره ثبت ۴۸۹۸۴۱ ، با گرد هم آمدن تعدادی از زبده ترین و با تجربه ترین کارشناسان در امر طراحی سایت ، بهینه سازی سایت و همچنین بازاریابی اینترنتی و با هدف بسط و گسترش تجارت الکترونيک و همچنين مهندسی و طراحی سايت همراه با تلفيق هنرهای گرافيک ديجيتال و تکنيک های برنامه نویسی وب با قابليت های کاربردی و فعاليت در زمينه فناوری اطلاعات تاسيس گرديده و راه پر فراز و نشيب رشد و پيشرفت در اين عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به پيشرفت تکنولوژی در کشور عزيزمان با همراهی مديران و متخصصين علوم فناوری و ارتباطات پيموده است .

لیزارد وب

اين شرکت با به کارگيری کارشناسان مجرب در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات ، فعاليت خود را در زمينه مشاوره ، طراحی ، اجرا ، نظارت و خدمات پشتيبانی انواع وب سايت ها ( دولتی ، سازمانی ، شرکتی ، شخصی ، فروشگاهی ، خبری و …) ، خدمات هاستينگ و دامين و همچنين تجارت الکترونيک و بازاريابی اينترنتی متمرکز نموده و با اجرای پروژه های معتبر و ارائه راه حل های مفيد (best performance) در بهبود سرعت و امنيت شبکه های مشتريان ، توانسته در ارزيابی های صورت گرفته ، سربلند بوده و افتخار اجرای پروژه هایی بزرگ در سطح کشور را کسب نموده و با گردآوری اين بخش ها تحت نامی يکسان ، سعی در ارائه کامل خدماتIT و وب به سازمانها و نهادهای دولتی ، شرکت های خصوصی و اشخاص را دارد.

لیزارد وب در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶

لیزارد وب امسال نیز همچون سالیان گذشته در بزرگترین و تخصصی ترین نمایشگاه کشور در حوزه ی فناوری اطلاعات حضور دارد.

جهت بازدید از غرفه ی تخصصی شرکت لیزارد وب میتوانید از پنجشنبه ۲۵ آذر تا یکشنبه ۲۸ آذر به سالن ۶ – غرفه ی ۱۱۱۲ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران مراجعه فرمایید.

گزارشی اجمالی از مقدمات برگزاری نمایشگاه الکامپ

در آستانه‌ی برگزاری بیست و دومین نمایشگاه الکامپ، دومین نشست خبری برگزاری این نمایشگاه در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان برگزارکننده الکامپ برگزار شد.

ناصر علی سعادت، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در این نشست گفت: «یکی از دستاوردهای نمایشگاه الکامپ پارسال که ادامه می‌یابد حمایت از استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا است. ما در الکامپ قبل بخشی از عقب‌گرد کیفی را جبران کردیم و امسال نیز در این مسیر گام‌های بهتری را برداشتیم.»

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور ادامه داد: «‌امسال در کنار قول‌هایی که دادیم تلاش برای حضور دیگر کشورها بود. در این راستا روابط خود را با نمایشگاه‌های دیگر برقرار کردیم. امسال سه کشور را در الکامپ به صورت پاویون داریم.»

مدیر سبیت آلمان در افتتاحیه الکامپ

سعادت افزود: «نمایشگاه سبیت در الکامپ نمایندگانی خواهد داشت و مدیر این نمایشگاه در افتتاحیه حضور خواهد داشت تا تعاملات بین‌المللی شکل بگیرد. البته در نمایشگاه سبیت نیز از نمایشگاه الکامپ نمایندگانی حضور خواهند داشت.»

او در مورد ثبت‌نام بازدیدکنندگان در نمایشگاه الکامپ اعلام کرد:‌ «امسال تلاش کردیم با کمک شرکت‌ها بتوانیم ورود و رجیستر  غرفه‌داران و بازدیدکنندگان را با فناوری‌های جدید ثبت کنیم»

به گفته‌ی سعادت، یکی از بزرگترین مشکلات در الکامپ فضای محدودی است که برای این نمایشگاه اختصاص داده‌اند. این موضوع به سوابق الکامپ برمی‌گردد و در جداول برنامه‌ریزی تا سه سال آینده بسته شده است.»

رئیس سازمان نصر در مورد حضور استان‌های دیگر در این نمایشگاه بیان کرد: «ما همانطور که پاویون برای کشورهای خارجی داریم، تصمیم داریم پاویونی برای استان‌ها داشته باشیم تا فرصت برای نمایش کارهای انجام شده در این نمایشگاه ملی و بین‌المللی ایجاد شود. امسال این کار را اجرایی می‌کنیم.»

رفت و آمد با تخفیف به الکامپ

باقر بحری، سخنگوی نمایشگاه الکامپ درباره‌ی نمایشگاه امسال و خدماتی که به بازدیدکنندگان داده می‌شود، گفت: «امسال تلاش کردیم برخی از کارها را به صورت خدمات در نمایشگاه داشته باشیم. استارتاپ‌هایی که در زمینه حمل و نقل هستند مانند اسنپ و تپسی تخفیفاتی را برای بازدید از نمایشگاه اختصاص داده‌اند.»

اپلیکیشن نمایشگاه

بحری در مورد اپلیکیشن نمایشگاه الکامپ افزود:‌ «نمایشگاه همراه، اپلیکیشنی است که ما برای اطلاع‌رسانی به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهیم که هم در اندروید و هم در iOS قابل اجرا است. بحث ثبت‌نام و رزرو پارکینگ در این اپلیکیشن آمده است و افراد می‌توانند از این امکانات استفاده کنند. سیستم امتیاز دهی نیز برای تخفیف در برخی خدمات در این برنامه دیده‌ شده است.»

سایت الکامپ ضعیف است

ناصر سعادت به خبرنگار زومیت در مورد ضعف سایت، استفاده نکردن از فناوری‌های روز و طراحی نامناسب آن پاسخ داد: «در رابطه با سایت کاملاً حق دارید. هدف از سایت تنها سرویس به غرفه‌داران بوده و در دست پیمانکار است. باید ما روی سایت کار کنیم و آن را به کیفیت برسانیم. ترجیح دادیم امسال نیز زمان را از دست نداده و این کار را نکنیم ولی برنامه‌هایی برای تغییرات داریم. این ایراد کاملا وارد است و باید روی آن کار کنیم.»

دبیرخانه دائمی راه افتاد

رئیس سازمان نصر کشور در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار زومیت در مورد برپایی دبیرخانه دائمی این نمایشگاه گفت:‌ «ما اعلام کردیم دبیرخانه باز است و طبقه‌ای را به آن اختصاص دادیم؛ اما معمولا رفتار شرکت‌ها شب امتحانی است و زودتر برای شرکت در نمایشگاه الکامپ از ماه‌ها و سال قبل اقدام نمی‌شود. در صورتی که برای شرکت در نمایشگاه خارجی ۶ ماه زودتر اقدام می‌کنند، ولی نمایشگاه داخلی را زود تصمیم نمی‌گیرند.»

او افزود: «دبیرخانه در سازمان نظام‌صنفی رایانه‌ای کشور برقرار است و خانم مجدی به عنوان روابط عمومی سازمان به امور دبیرخانه رسیدگی می‌کند.»

انتخابات آمریکا چالش الکامپ شد

بحری در مورد عدم حضور شرکت‌های بزرگ به یکی از خبرنگاران توضیح داد: «شرکت‌های بزرگ بعد از انتخابات آمریکا جا زدند و بدقولی کردند. امیدواریم با دیدن اینکه هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است در سال آینده شرکت کنند.»

سعادت در ادامه‌ی این بحث و ارتباط قرارداد بوئینگ با آزادسازی حضور شرکت‌های ICT در ایران گفت: «اکثر این شرکت‌های خارجی چند ملیتی هستند و سهام‌دار عمده‌ی آنها در برخی موارد بانک‌ها و شرکت‌های آمریکایی است که بر اساس تحریم‌های داخلی آمریکا نمی‌توانند بیایند.»

کره، چین و تایوان در الکامپ ۲۰۱۶

بحری در مورد سه کشوری که در الکامپ پاویون دارند اعلام کرد: «سه کشور کره‌جنوبی، چین و تایوان به صورت پاویونی در نمایشگاه حضور خواهند داشت.»

بحری افزود: «یکی از دلایل حضور نیافتن شرکت‌های خارجی نزدیک بودن به سال نوی میلادی است و برخی از شرکت‌های خارجی در ماه پایانی سال به رویداد یا نمایشگاه خارجی نمی‌روند. البته ثابت بودن برگزارکننده نمایشگاه هم می‌تواند در زمان برگزاری و ثبات تاریخ نمایشگاه تأثیر بگذارد و هر چه ثبات بیشتر باشد شرکت‌های داخلی و خارجی بهتر برنامه‌ریزی می‌کنند.»

بخش گیم، استارتاپ و دولت در الکامپ

ناصر سعادت در مورد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه گفت: «۳۰۰ شرکت از میان ۷۰۰ شرکت متقاضی در نمایشگاه حضور دارند و این آمار جدا از حضور شرکت‌های نوپا، بخش گیم و غرفه‌های دولتی است. دولت امسال به دلیل نمایشگاه خدمات الکترونیکی خود متراژ بیشتری را در اختیار گرفته است. بخش الکام‌گیمز را امسال برای اولین بار داریم و علاقه‌مندان به بازی و سرگرمی می‌توانند از این بخش بازدید کنند.»

دیدگاه ها بسته شده است