افزایش سرعت بارگذاری سایت های وردپرس

۱۴ افزونه محبوب فایرفاکس برای طراحان وب سایت
2014-10-15
سه روش کم‌هزینه در میزبانی وب
2014-10-15

افزایش سرعت بارگذاری سایت های وردپرس

اگر شما مدیر سایت باشید ( وردپرس ) همیشه به فکر سرعت بارگذاری سایت خود هستید و همیشه بدنبال راه هایی برای افزایش سرعت بارگذاری سایت خود می گردید. من امروز قصد دارم در این پست نکاتی برای افزایش سرعت بارگذاری سایت های وردپرس معرفی کنم.

به روز رسانی نسخه وردپرس :

اولین نکته در هرچیز ارتقای نسخه وردپرس شما به آخرین نسخه می باشد چون نسخه های جدیدتر امکانات و ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه قبل دارند.

غیر فعال کردن Post Revisions :

Post Revisions یک سیستم در وبسایت های تک نویسنده می باشد که شما وقتی یک مطلب را ویرایش می کنید یک سطر با تمام مطالب در دیتابیس ایجاد می‌شود که برای شما هیچ کاربردی ندارد. برای غیرفعال کردن آن کد زیر را در داخل فایل wp-config.php قرار دهید :

define(‘WP_POST_REVISIONS’, false);

تبلیغات در سایت :

شاید شما تبلیغات نسبتا زیادی را در وبسایت خود قرار داده باشد خب این تبلیغات هم شکل سایت و سرعت بارگذاری سایت شما را خراب و کاهش میدهد. سعی کنید از تبلیغات زیاد در وبسایت خود جلوگیری کنید .

بهینه سازی تصاویر :

سعی کنید که در هرمطلب بیش از ۱ و ۵ عکس قرار ندهید چون هم جلوه زیبایی مطلب شما را بدشکل می کند و هم سرعت بارگذاری سایت شما را پایین می آورد. سعی کنید هر عکسی را که در سایت خود قرار می دهید دارای پسوند JPG باشد و با نرم افزار فتوشاپ از حجم آن بکاهید و هرگز از عکس هایی با پسوند PNG و GIF استفاده نکنید .

افزونه ها :

شاد بسیاری از شما برای مدیریت سایت خود از افزونه های زیادی استفاده می کنید خب این یکی از دلایل کاهش سرعت بارگذاری سایت وردپرس شما می باشد. پس هرچه زودتر از افزونه های بدون مصرف خود کم کنید و به جای آن از کدها و کد نویسی ها استفاده بکنید .

افزونه DB Reloaded Fix Cache :

افزایش سرعت بارگذاری سایت های وردپرس

DB Reloaded Fix Cache نام یک افزونه برای ساخت کش ها از دیتابیس سایت شما می باشد که می تواند به افزایش سرعت بارگذاری سایت شما کمک بسیاری بکند .

افزایش سرعت بارگذاری سایت با استفاده کد و افزونه GZip :

Gzip

افزونه WordPress Gzip Compression یکی از قدرتمندترین افزونه های افزایش سرعت بارگذاری سایت می باشد که نحوه کار آن به این صورت می باشد که حجم هریک از فایل های سایت شما را به حداقل می رساند و روش کار با آن به این شکل است که بعد از دانلود و نصب آن فقط کافیست که آن را فعال کنید .

– شما می توانید به شکل کد و بدون افزونه از ترفند GZip در سایت خود استفاده کنید. فایل .htaccess در هاست خود را باز کنید و کد زیر را به انتهای آن اضافه نمایید :

AddOutputFilterByType DEFLATE text/html text/xml text/css text/plain AddOutputFilterByType DEFLATE image/svg+xml application/xhtml+xml application/xml AddOutputFilterByType DEFLATE application/rdf+xml application/rss+xml application/atom+xml AddOutputFilterByType DEFLATE text/javascript application/javascript application/x-javascript AddOutputFilterByType DEFLATE application/x-font-ttf application/x-font-otf AddOutputFilterByType DEFLATE font/truetype font/opentype

این هم از نکته هایی برای افزایش سرعت بارگذاری سایت وردپرس. امیدوارم که این نکته ها مورد استفاده شما واقع شده باشد .

دیدگاه ها بسته شده است