با اپ اندروید بازدید سایت را بالا ببرید!

تفاوت دامنه و هاست؟!
2015-10-20
شرح مناسب توضیحات متا از دید سئو
2015-10-20

با اپ اندروید بازدید سایت را بالا ببرید!

با اپ اندروید بازدید سایت را بالا ببرید!

اگر شما هم جزو کسانی هستید که قبلاً دارای وب سایت بوده اید و این روزها بازدید سایت شما کاهش یافته است، بهتر است به این نکته توجه کنید که شاید مشتریان و بازدید کنندگان سایت شما  این روزها کمتر به وب سایت ها سر می زنند. این یک واقعیت است که مدتی است که بیشتر کاربران اینترنت ترجیج می دهند به جای مراجعه به وب سایت ها آنهم با لپ تاپ یا کامپیوترهای شخصی، با گوشی هوشمند خود و آنهم با اپلیکیشن ها و نرم افزارهای اندروید به جستجوی علایق و نیازهای خود در اینترنت بپردازند. اگرچه هنوز هم وب سایت ها بازدید کنندگان خاص خودشان را دارند. اما برای اینکه شما هم با این موج جدید همراه شوید بهتر است به فکر ساخت اپ اندروید برای سایت خود باشید.

با اپ اندروید بازدید سایت را بالا ببرید!

با ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایتتان، شما در تمام ساعات شبانه روز با مخاطبان خود همراه خواهید بود. چرا که گوشی های هوشمند کمتر از صاحبانشان جدا می شوند و می توان گفت که تلفن همراه، همراه همیشگی کاربران اینترنت شده است. بنابراین شما هم با ساخت اندروید برای سایت خود، به مشتریان و مخاطبان قدیم خود نزدیک تر شده و تعداد مخاطبان و مشتریان جدیدتان افزایش می یابد.

راه دیگر ساخت اپ اندروید برای سایت، این است که شما نسخه اندروید موبایل برای سایت خود یا همان وب سایت مخصوص موبایل بسازید. حتما مشاهده نموده اید که وقتی با موبایل خود و از طریق مرورگر های موبایلتان در گوگل سرچ می کنید یا برخی از سایت ها را باز می کنید، نسخه موبایل سایت در گوشی شما باز می شود. این نسخه ها در مرورگر های موبایل به راحتی اجرا می شوند و از نظر ویژگی ها، طراحی و سایز سایت سازگاری بیشتری با اسمارت فون ها دارند.  با ساخت اپ اندروید برای سایت، بازدید سایت شما بالا رفته و رتبه سایت شما در گوگل ارتقا پیدا می کند. با ساخت اپ اندروید برای سایت خود، از بازار جدید مهیا شده در گوشی های هوشمند عقب نخواهید ماند.

دیدگاه ها بسته شده است