تولید بازی رایگان شلیک به مرتد

عرضه‌ یک ساعت هوشمند با قابلیت ارسال ایمیل!
2015-02-17
قواعد و اصول طراحی سایت
2015-02-17

تولید بازی رایگان شلیک به مرتد

تولید بازی رایگان شلیک به مرتد

در سراسر اینترنت بسیاری از بازی های رایگان آنلاین می باشند که می توانید بدون پرداخت هزینه ای بازی کنید. این بار این بازی متفاوت است اما نه در هزینه، در نوع بازی. تولید باری رایگان شلیک به مرتد به منظوری ساخته شده است که در زیر اطلاعات بیشتری درباره این بازی دریافت می کنید.

در واکنش به توهین خواننده مرتد به ساحت امام هادی(ع) بازی آنلاین «شلیک به مرتد» تولید شد و به صورت رایگان در فضای مجازی قرار گرفت. شما بدون پرداخت هزینه ای می توانید از این بازی رایگان لذت ببرید.

پس از انتشار اثر سخیف و کثیف این خواننده ضد دین و نظام – که نمادهای شیطان پرستی به وفور در آثار پیشینش مشاهده می شود – مؤسسه هنر ناب اسلامی تصمیم به تولید یک بازی فلش در واکنش به این هتک حرمت آشکار گرفت و به لطف الهی و با عنایت حضرت امام هادی (ع) این توفیق حاصل شد که در مدت زمانی کمتر از ده روز، این اثر ناقابل را تهیه کند.

هدف اصلی این بازی رایگان (شلیک به مرتد)، نمایش انزجار عمومی شیعیان از چنین رفتارهای حرمت شکنانه و اعلام آمادگی همه جانبه برای اجرای حکم قتل برای این مرتد ملعون است. بدیهی است شاهین نجفی و هر عنصر خودفروخته دیگری که به پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت(ع) توهین کند، ‌باید هر لحظه در انتظار به درک واصل شدن خویش توسط مسلمانان غیور بوده و مانند سلمان رشدی کثیف ، تا آن لحظه زندگی مخفی و حقارت باری را متحمل شود.

در این بازی ، استودیوی بنگاه دروغ پراکنی بی بی سی ، به عنوان فضای بازی در نظر گرفته شده و اسامی برخی حامیان جریان تقدس زدایی و توهین به اهل بیت (ع) از جمله BBC ، بالاترین ، فیس بوک (facebook) ، شبکه من و تو (manoto) ، صدای آمریکا (VOA) ، گوگل پلاس و توییتر (Tweeter) به همراه نماد رژیم غاصب صهیونیستی در این فضا ملاحظه می شود. همچنین چهره ای از شاهین نجفی که میکروفونی در دست دارد به عنوان مترسک این دست های پشت پرده به عنوان شخصیت هدف شلیک طراحی شده است.

بازی فلش « شلیک به مرتد » علاوه بر انتشار رایگان در فضای مجازی ، ان شاء الله در نرم افزار چند رسانه ای « پیشوای هدایت » ویژه امام هادی (ع) که به زودی توسط مؤسسه هنر ناب اسلامی عرضه خواهد شد،‌ ارائه می گردد. 

دیدگاه ها بسته شده است