خبرهای جدید از دولت هوشمند

هک گوگل پیکسل,هک گوگل,گوگل پیکسل,گروه هکری,گروه هکر,گروه هک,مسابقه هکری پَون‌فِست
هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای چینی
2016-11-14
حمله تروجانی از سوی تبلیغات گوگل,حمله تروجانی,حمله تروجان,تروجان,سایت‌های مشکوک,مجرمان سایبری,تروجان بانکی Svpeng.q,تروجان بانکی
حمله تروجانی از سوی تبلیغات گوگل به کاربران اندروید
2016-11-15

خبرهای جدید از دولت هوشمند

دولت هوشمند

رئیس سازمان فناوری اطلاعات از به ثمر رسیدن اقدامات جدیدی از دولت هوشمند تا یک ماه آینده خبر داد. لیزارد وب را همراهی کنید.

دولت الکترونیکی,دولت هوشمند,دولت,سازمان فناوری اطلاعات,شهر هوشمند

دولت الکترونیکی,دولت هوشمند,دولت,سازمان فناوری اطلاعات,شهر هوشمند

نصرالله جهانگرد با اشاره به دولت هوشمند و آخرین خبرها از این ماموریت وزارت ارتباطات و همچنین سازمان فناوری اطلاعات اظهار کرد: تا یک ماه آینده سرویس‌های جدیدی از دولت الکترونیکی بالا می‌آید و مردم می‌توانند از این فضا بهتر استفاده ‌کنند.

وی همچنین در پاسخ به میزان پیشرفت دولت الکترونیک و روند اتصال دستگاه‌ها به این شبکه گفت: نزدیک به ۵۰ درصد از سازمان‌ها و دستگاه‌ها به شبکه متصل شدند و بخشی از ۵۰ درصد باقیمانده نیز تا یک ماه آینده متصل می‌شوند.

در این زمینه پیش از این دبیر کمیسیون دولت الکترونیک ارزیابی این پروژه را به پایان تابستان محول کرده و از ایجاد کارگروهی برای هدایت و مدیریت شهر هوشمند خبر داده بود.

رضا باقری اصل با اشاره به روند دولت الکترونیک گفته بود ارزیابی بلوغ دولت الکترونیک انجام و مشخص شده که دستگاه‌ها برای هر سرویس در چه مرحله‌ای قرار دارند.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه مسئولیت شهر هوشمند با شهرداری هاست، گفت: مدیریت شهرها در اختیار شهرداری هاست، اما ما از جهت فراهم کردن زیرساختها به آنها کمک می‌کنیم تا یک انسجام و هماهنگی ایجاد شود. کاری که کمیسیون الکترونیک و شورای اجرایی فناوری اطلاعات انجام می‌دهد این است که یک کارگروه ویژه برای هدایت و مدیریت شهر هوشمند با کمک وزارت کشور و شهرداریها ایجاد کند.

دبیر کمیسیون دولت الکترونیک با اشاره به شهر تهران به عنوان یکی از شهرهای پیشرو در پروژه هوشمندسازی بیان کرد: تهران از شهرهایی است که در مسیر درستی به سمت هوشمندسازی حرکت می‌کند. همچنین ارزیابی شهرها و خروجی آنها در همایش شهر هوشمند بررسی می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده است