راه حل هایی برای خارج شدن از پنالتی گوگل

تبلیغات و بازاریابی آنلاین در طراحی سایت ـ ۱۳
2015-01-27
در چه صورت وب سایت پنالتی می شود؟
2015-01-27

راه حل هایی برای خارج شدن از پنالتی گوگل

بسیاری از طراحان سایت و سئوکاران معتقد هستند که برای اینکه از پنالتی گوگل بتوان خارج شد باید بهایی را به خاطر آن پرداخت که ما به بررسی هزینه های یک وب سایت پس از پنالتی شدن در اینجا می پردازیم.

اگر شما در دنیای لینک های خطرناک تجارت می کنید، احتمالا نمی توانید هرگز سایت خود را به سلامت کامل برسانید، پس آیا شما هزینه کافی برای راه اندازی یک وب سایت جدید را دارید؟ اگر وب سایت شما بدلیل عدم رعایت قوانین درج محتوا از سوی الگوریتم گوگل پاندا پنالتی شود، آیا سرمایه لازم برای استخدام نویسندگان محتوای جدید را دارید؟ اگر سایت شما به علت استفاده از لینک های غیر طبیعی و استفاده از سئوی کلاه سیاه ها پنالتی شود، آیا فکری به حال هزینه حذف بک لینک های مخرب کرده اید؟

لیست بلند و بالایی از پنالتی ها وجود دارد، اما چند مدل رایج در پنالتی ها وجود دارند که در ادامه به آنها اشاره می کنم .

پنالتی شدن وب سایت توسط گوگل

پنالتی گوگل پاندا

نوع: الگوریتم گوگل برای جستجو در محتوای وب سایت

راه حل خارج شدن از پنالتی گوگل پاندا :

استفاده از روش های بازاریابی محتوا خوب و مفید .در بعضی مواقع شما حتی باید معماری سایت خود را کاملاً تغییر دهید تا مشکل بر طرف شود. این به معنای هزینه لازم برای توسعه و طراحی سایت و استفاده از محتوای کاملا جدید و بروز است. هر چه محتوای شما سطحی تر بوده و انعطاف پذیری سایت کمتر باشد، شما به تغییرات بیشتری نیاز دارید

پنالتی گوگل پنگوئن

نوع: الگوریتم موتور جستجوگر گوگل در لینک های درونی و خارجی وب سایت

راه حل خارج شدن از پنالتی گوگل پنگوئن :

عدم استفاده از سئوی منفی و کلاه سیاه ، بهینه سازی لینک ها و تکست های لنگری. (Anchor text)بعضی اوقات شما باید لینک های درونی، URL های داخلی و تگ ها و محتوای بروز رسانی شده دروب سایت خود قرار دهید .

هزینه: شما باید انتظار داشته باشید که به ازای کسب هر لینک خوب و مفید هزینه ای پرداخت کنید .

توجه داشته باشید که صحبت از خریداری بک لینک نیست زیرا این روش بشدت از سوی گوگل نفی شده است و باعث ضرر شدیدتری خواهد شد، بلکه هزینه مربوط به جست و جو و سایر موارد نیز می شود.). برای از بین بردن روش های ضعیف بکاربرده شده در وب سایت شده مانند لینک های اسپم شما باید هزینه داشته باشید. این هزینه به اندازه و سطح اسپم کردن بستگی دارد. یک هزینه دیگر استخدام یک متخصص سئوی جدید است تا چنین کارهایی را برای شما انجام دهد .

لینک های غیر طبیعی

راه حل رفع لینک های غیرطبیعی گرفته شده از دیگر وب سایت ها :

لینک های بد و غیر طبیعی را مشخص کرده، آنها را حذف کنید. سپس لیست انکارنامه از وجود این لینک ها تهیه کرده و درخواست بازرسی دوباره را در حساب گوگل وب مستر وب سایت برای گوگل ارسال کنید. برای حذف لینک هایی که به سایت شما وارد شده است، شما باید با مالک سایت لینک دهنده تماس گرفته و از آنها بخواهید که لینک را حذف کنند .

این کار معمولا به حداقل سه بار تماس گرفتن با مالک سایت نیاز دارید، زیرا کسی که به شما لینک داده است، معمولا نیازی ندارد لینک های خود را حذف کند، مخصوصا اگر از لینک های غیرقانونی استفاده کرده باشد. در ضمن بسیاری افراد نیز از شما برای حذف لینک پول طلب می کنند و یا اینکه از ابزار   disavow tools گوگل وبمستر استفاده کنید .

در نهایت خارج شدن از پنالتی گوگل گران تمام خواهد شد

همیشه وقتی صحبت از پنالتی گوگل می شود، صاحبان وب سایت ها در مورد این صحبت می کنند که چطور سایت خود را احیا کنند ، اما به ندرت کسی پیدا می شود که هزینه واقعی جریمه شدن برای شرکت ها را شرح دهد. اگر شما از هزینه ها خبر نداشته و آماده نباشید، پنالتی شدن به معنای پایان کار وب سایت شما و شاید تجارت شماست .

بنابراین همان طور که هزینه ای را برای روزهای سخت زندگی (مثلاً خدای نکرده تصادف و سایر حوادث غیر مترقبه) در نظر می گیرید، مطمئن شوید که برای روزهای سخت سئو (پنالتی شدن وب سایت شما در گوگل) نیز هزینه ای را کنار گذاشته اید. در غیر این صورت، اگر سایت شما با گوگل به مشکل بخورد، شما در موقعیتی بسیار بد قرار می گیرید که نتیجه آن بسته شدن درهای تجارت شماست .

و اگرچه تمام ما می دانیم چنین چیزی بسیار ناعادلانه است، اما هیچ راه دیگری جز قبول این مسئله نداریم. پس بهتر است برای مقابله با چنین مسئله ای آمادگی داشته باشیم. و تنها از طریق آگاهی است که می توان به آمادگی رسید .

با آرزوی موفقیت برای صاحبان تجارت ها و کسانی که امروز نهال وب سایت خود را خواهند کاشت و همانظور که روند موفقیت وب سایت خود را نظاره می کنند، نگاهی به قوانین سئوی کلاه سفید داشته باشند تا هیچ زمان مورد جریمه از سوی گوگل قرار نگیرند .

دیدگاه ها بسته شده است