شرکت های شرکت کننده در نمایشگاه الکامپ ۹۴

نمایشگاه الکامپ ۹۴ با حضور درنیکا
2015-12-14
نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵ در روز دوم
2015-12-15

شرکت های شرکت کننده در نمایشگاه الکامپ ۹۴

چه شرکت هایی امسال در نمایشگاه الکامپ ۹۴ حضور پیدا کردند؟

بعد از حضور در نمایشگاه الکامپ بهتر است یک راهنما در اختیارتان بگذاریم تا درباره شرکت های شرکت کننده و حاضر بدانید و آن ها را بشناسید. برایتان لیستی را آورده ایم که می توانید از حضور شرکت های مختلف مطلع شوید، که البته گفتنی است در همین ابتدا اعلام کنیم که شرکت طراحی سایت درنیکا هم در سالن ۶ غرفه ۹۰۴ حضور دارد و به گرمی پذیرای شما عزیزان و بازدیدکنندگان می باشد. پس معطل نکنید و از غرفه ما و نیز غرفه های دیگر دیدن کنید. گفتنی است برگزارکننده نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک الکامپ، بیست و یکمین دوره، امسال، همایش گستران ایماژ می باشد.

اسامی شرکت کنندگان در نمایشگاه بین المللی الکامپ، الکترونیک ، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ( الکامپ ۹۴ )

شرکت کنندگان نمایشگاه الکامپ

تصویر دوم از لیست شرکت کنندگان

تصویر سوم از لیست شرکت کنندگان

تنها نمونه ای از این شرکت کنندگان را برای شما آورده ایم، در صورتی که مایلید همه شرکت کننده ها را بدانید، به این لینک لیست شرکت کنندگان نمایشگاه الکامپ مراجعه کنید. گفتنی است شرکت های بزرگ و کوچک چه خصوصی و چه دولتی، در این نمایشگاه بین المللی حضور پر رنگی دارند. اما اضافه کنیم که به لوگو الکامپ امسال که توجه کنید می بینید که سه خط روی این لوگو کشیده شده است که نشان از سه وجه اصلی این نمایشگاه دارد، الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک. این نشانه به شکل حرف E انگلیسی درآمده که در عکس زیر مشاهده می کنید و همان حرف اول Elecomp است. نشانه جالبی از این آرم درآمده است. در هر حال فراموش نکنید تا در این چند روز باقی مانده حتما از غرفه طراحی سایت درنیکا هم بازدید کنید. منتظرتان هستیم.

لوگوی الکامپ

باز هم اعلام می داریم که شرکت ساینا پردازش درنیکا ارائه دهنده خدمات مبتنی بر وب افتخار میزبانی حضور گرم شما را دارد و در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر، الکترونیک و تجارت الکترونیک (الکامپ ۲۰۱۵) می باشد. پس دعوت می شود تا از غرفه درنیکا در سالن ۶، غرفه ۹۰۴ دیدن فرمایید.

دیدگاه ها بسته شده است