عرضه‌ یک ساعت هوشمند با قابلیت ارسال ایمیل!

گوگل پلاس / تفاوت دوست و آشنا چیست؟
2015-02-17
تولید بازی رایگان شلیک به مرتد
2015-02-17

عرضه‌ یک ساعت هوشمند با قابلیت ارسال ایمیل!

عرضه‌ یک ساعت هوشمند با قابلیت ارسال ایمیل!

دوستداران ساعت، با عرضه یک ساعت برند و زیبا به دنبال خرید آن می روند و گاه می خواهند متفاوت باشند.

امروز ساعتی را به شما معرفی خواهیم کرد که هوشمند است و قابلیت ارسال ایمیل را دارد. عرضه یک ساعت هوشمند با قابلیت ارسال ایمیل! ممکن است برای شما تعحب آور باشد اما امکان پذیر می باشد. از شما می خواهیم برای اطلاعات بیشتر این ساعت به ادامه مطلب مراجعه کنید.

همانطور که در پاراگراف قبلی توضیح دادیم، این ساعت قابلیت ارسال ایمیل دارد و بسیار متفاوت از ساعت های دیگر است. پیشنهاد می کنیم ادامه را دنبال کنید تا درباره Im Watch اطلاعات بیشتیر کسب کنید.

این ساعت Im Watch نام دارد و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به این موارد اشاره کرد: اتصال به آیفون ۴ و گوشی هوشمند اندرویدی از طریق بلوتوث، امکان برقراری و پاسخگویی به تماس‌ها، فرستادن و دریافت کردن پیام‌های متنی و ایمیل‌ها برای کاربران.

کاربران می‌توانند برای تماس‌های تلفنی هندزفری، از اسپیکرهای تلفن استفاده کنند، با استفاده از صفحه‌ی لمسی آن می‌توان اعلامیه‌های فیس بوک، توئیتر را مشاهده و آلبوم‌های عکس را با آن تماشا کرد. 

از دیگر مشخصات این ساعت کارآمد این است که دارای صفحه نمایش TFT رنگی ۱٫۵۴ اینچی ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل است، ۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۶۴ مگابایت رم، بلوتوث ۲٫۱با پشتیبانی از EDR هم دارد.

به نظر می‌رسد زمان زیادی تا تکمیل ساخت این ساعت باقی مانده است اما گفته شده است که قابلیت ارسال ایمیل را دارد و تاکنون اطلاعات زیادی راجع به آن منتشر نشده است. با این وجود، فروش و ارسال آن از تاریخ ۳۱ ماه اکتبر شروع می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده است