فیس‌بوک سایت داستان راه انداخت

پایانی بر اختلالات تلفن همراه و کاهش سرعت دانلود
2015-02-17
اضافه شدن چت تصویری به جی‌میل
2015-02-17

فیس‌بوک سایت داستان راه انداخت

فیس‌بوک سایت داستان راه انداخت 

شاید با دیدن این پیغام که فیس‌بوک سایت داستان راه انداخت به وجد بیایید و مشتاق شرکت در این گزینه باشید. این عنوان که فیس‌بوک سایت داستان راه انداخت به این برمی گردد که فیس بوک سایتی راه اندازی کرده و از بین کاربران خواستار شرکت در این مسابقه است که می تواند هر داستان با موضوع مختلفی بیان شود. در ادامه توضیح بیشتری خواهیم داد.

شبکه اجتماعی فیس بوک اخیرا سایت جدیدی را برای جمع آوری داستان بر اساس موضوعات مختلف راه اندازی کرده است. و مضمون خبر آن فیس‌بوک سایت داستان راه انداخت بود که مردم را تشویق به انجام این کار جالب کند.

 این سایت نام ساده “داستانهای فیس بوک” یا Facebook Stories را یدک می کشد. در این سایت کاربران داستانهای جالب توجه انسانی خود را بر اساس موضوعات مختلف قرار می دهند. تم موجود در این سایت هر ماه تغییر می کند.

 این داستانها در مورد تاثیر فوق العاده ای است که فیس بوک در زندگی مردم گذاشته است. در این سایت همچنین کاربران قادرند تا داستانهای خود را به صورت فیلم و نوشته های ویژه بیان کنند.

 فیس بوک ترکیب مناسبی از عناصر مختلف را در کنار یکدیگر قرار داده است. در پایین این سایت قسمتهای مختلفی قرار دارد که از جمله آنها می توان به Bookshelf اشاره کرد که در آن لیست کتابهایی از Goodreads متناسب با تم های مختلف آورده شده است.

 به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Google،در قسمت Playlist با استفاده از Spotify موسیقی مناسب با داستان به صورت آنلاین با آن همراه می شود و سرانجام The Reading List که به کاربران امکان دسترسی به آرشیو انتشارات مختلف را می دهد.

فیس‌بوک سایت داستان راه انداخت

 در سایت جدید فیس بوک پادکست هم به صورت ماهانه موجود است. برای بازدید از این سایت به آدرس www.facebookstories.com سری بزنید.

دیدگاه ها بسته شده است