مزیت های داشتن یک برند شخصی خوب

موفقیت حتمی در بازاریابی
2016-01-14
آموزش php : جلسه نهم، حلقه ها
2016-01-17

مزیت های داشتن یک برند شخصی خوب

نه تنها در بحث طراحی سایت می توان از سایت خود و نام سایت یک برند معتبر بسازید نیز در بازاریابی هم این موضوع مطرح می باشد. اما یک برند شخصی قدرتمند و خوب دارای یکسری مزیت هایی است که برایتان در ادامه شرح داده ایم.

اگر بخواهیم روراست باشیم، در برندسازی شخصی فقط این نیست که باید اخلاق کاری خوبی داشته باشید، و در صورتی که استراتژی خاصی نداشته باشید، فرصت بسیار خوبی را از دست داده اید. به هر حال هر کسی برای خود برندی دارد و این برند می تواند یا منفی باشد یا مثبت. در واقع حد وسطی نیست؛ چون به چشم هم نمی آید. پس چیزی که در ارتباطات و اقتصاد حرف اول را می زند، این است که چگونه می خواهید این ارتباطات را برای خود معنادار کنید و کاری کنید که به یاد بماند. پیرو چنین حرفی باید بگوییم که برندسازی شخصی واقعی آن ارزش هایی است که باید در دست بگیریم و یک نیازی که برآورده نشده را برآورده کنیم. برای کسب و کارتان و چنین موضوعی مزایایی را برایتان گفتیم که برای شما یک brand شخصی قدرتمند را خواهد ساخت.

۵ مزیت فوق العاده برخورداری از یک برند شخصی قدرتمند۱٫داشتن یک زندگی هدفمند

معیارهایی که به شما اجازه می دهد کارتان را اولویت بندی کنید و ماموریتتان را به پول تبدیل کنید، باید یک ترکیب سه گانه از ماموریت، چشم انداز و هدف بسازید. وقتی که تسلط بر هدف پیدا کردید، باید نسبت به نکات مهم تری آگاه باشید، و از آن ها به عنوان نقاط قوتتان برای انجام کار استفاده کنید که با این حساب بهره وری شما بالا می رود و نسبت به زندگی شخصی و شغلی شوق بیشتری خواهید داشت. به دنبال آن اعتماد به نفس است که می آید و در صورتی که تقویت شود، می توانید به فکر وجه تمایزتان از رقبا باشید و به بهترین نحو استفاده کنید.

۲٫توجه مخاطب را باید جلب کرد

وقتی پیامتان شفاف و متمرکز باشد، می توانید آن را برای مخاطب به یادماندنی تر کنید. هر brand که می بینید، داستانی پشتش است و علتش هم استفاده از همان روایت و داستان به صورت فشرده پیرامون برند است که برای مخاطب بسیار جذابیت دارد. تا به حال این توجه کردید که وقتی یکی صدای شما را می شنود یا اینکه شما را می بیند چه پیامی به آن ها منتقل می شود؟ به نظرتان چقدر این پیام ها به نیت و ارزش های شرکت شما نزدیک است؟ پس آن سه کلمه ای که برایتان گفتیم باید به ذهن فرد آمده و این زمینه را برایش فراهم کنید تا برای تجربه دیگری هم به سراغ شما بیاید.

۳٫موقعیت های خاص فردی و مزایای آن

هر brand دارای ارزش بسیاری است. هزینه بازاریابی، تحقیقات و دارایی که روی محصول یا خدمات آن سرمایه گذاری می شود، می تواند از ارزش زیادی برخوردار باشد. با سرمایه گذاری که روی توسعه برند شخصی تان می کنید، آنچه که شایسته تان می باشد را تنها با پیدا کردن هدف و متمرکز شدن روی روی پیامتان می توانید پیدا کنید و به دست آورید.

۴٫از مخاطبینتان بهره ببرید

با تسلط بر داستان تان دیگران را آگاه کنید و توانمند کنید. با شکلگیری جامعه ای متشکل از دنبال کنندگان می توانید بهترین نوع تمجید از برندتان را دریافت کنید. برای اشتراک گذاشتن تخصص، تجربه و ارتباط دادن دیگران به یکدیگر، می توانید فضایی را برای این موضوع پیدا کنید. یکی از مزیت های برخورداری از چنین جامعه ای باید بهره بیشتری از یک ارتباط عمیق تر ببرید و نیز به دنبال آن اثرگذاری بیشتری از برند و وفاداری مخاطبانتان داشته باشید.

۵٫بد نیست در سطوح بالاتر دیده شوید

و می رسیم به اینکه می خواهیم مزیت نهایی در برندسازی شخصی را  شرح دهیم. از این مزیت برای به کارگیری پلتفرم حضورتان در جهت ارتقای سطح پیام استفاده می کنیم. این سطح دیگر به عنوان سطح استادی برندسازی شخصی به حساب می آید. شناخته شده بودن، درهای مصاحبه های رسانه ای، وبلاگ ها، جوایز و شراکت ها را به روی شما باز می کند و فرصت هایی در اختیارتان قرار می دهد که می توانید از آنها برای گسترش جامعه ی مخاطبین و افزایش سود خود استفاده کنید.

دیدگاه ها بسته شده است