نبرد جهانی پلیس با خلافکاران اینترنتی

هکر آیفون,آیفون,هک آیفون,هکر آیفون 7,هک آیفون 7,اپل
هندی‌ها به دنبال هکر آیفون
2016-11-05
آموزش پایتون ، قسمت بیستم
2016-11-06

نبرد جهانی پلیس با خلافکاران اینترنتی

سایت‌های خلافکار,خلافکاران اینترنتی,دارک وب,وب تاریک

سایت‌های خلافکار,خلافکاران اینترنتی,دارک وب,وب تاریک

خلافکاران اینترنتی

نبرد بی‌سابقه نیروهای پلیس با خلافکاران اینترنتی که برای خرید و فروش مواد مخدر، انواع اسلحه، اقلام هرزه‌نگاری و غیره سواستفاده می‌کنند.با لیزارد وب همراه باشید.

سایت‌های خلافکار,خلافکاران اینترنتی,دارک وب,وب تاریک

سایت‌های خلافکار,خلافکاران اینترنتی,دارک وب,وب تاریک

نیروهای پلیس در سراسر جهان نبردی بی‌سابقه را با سایت‌های خلافکار آغاز کرده‌اند، تا جلوی تجارت اقلام غیرقانونی و فروش کالاهای غیرمجاز را از این طریق بگیرند.

هزاران نفر در سراسر جهان از این سایت‌ها که به بخش تاریک وب مشهور شده‌اند برای خرید و فروش مواد مخدر، انواع اسلحه، اقلام هرزه‌نگاری و غیره سواستفاده می‌کنند.

عملیات یادشده که از ۲۲ تا ۲۸ اکتبر ادامه یافت‌گردانندگان این سایت‌ها و مشتریان آنها را هدف قرار داد. سایت‌های یادشده در بخش تاریک فضای مجازی موسوم به darknet فعال هستند که فضایی موازی اینترنت محسوب می‌شود که دسترسی ناشناس به آن از طریق برخی نرم افزارهای مخفی کننده هویت مانند Tor صورت می‌گیرد.

اگر چه از این نرم افزار برای دور زدن فیلتر هم استفاده می‌شود، اما در سال‌های اخیر کارکردهای دیگری نیز پیدا کرده و به کمک خلافکاران اینترنتی هم آمده است، تا هویت خود را مخفی نگه دارند.

علاوه بر پلیس آمریکا، مقامات قضایی و انتظامی در کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی نیز مانند استرالیا، کانادا، نیوزلند و انگلیس در عملیات یاد شده مشارکت داشته‌اند.

پلیس آمریکا با ۱۵۰ خریدار اقلام غیرقانونی از بخش تاریک وب تماس گرفته و برخی از این افراد به خرید آنلاین هروئین، کوکائین، مورفین و دیگر انواع مواد مخدر اعتراف کرده‌اند. نحوه شناسایی افراد مظنون هنوز مشخص نیست. برخی از این افراد هم در لاس وگاس و لس آنجلس دستگیر یا بازجویی شده‌اند.

پلیس سوئد هم ۳۰۰۰ مظنون به خرید مواد مخدر از بخش تاریک وب را شناسایی کرده است. پلیس هلند بعد از شناسایی این افراد اسامی آنها را در وب سایتی منتشر کرده است. تعداد افراد بازداشت شده در نیوزلند هم بالغ بر ۱۶۰ نفر بوده است.

دیدگاه ها بسته شده است