نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵ در روز دوم

شرکت های شرکت کننده در نمایشگاه الکامپ ۹۴
2015-12-14
عوامل تسهیل کننده در کسب و کار چه هستند؟
2015-12-15

نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵ در روز دوم

طراحی سایت درنیکا یا به عبارتی باید بگوییم، شرکت ساینا پردازش درنیکا که در روز دوم هم منتظر حضور گرم و پر شور شما در نمایشگاه بین المللی الکامپ ۹۴ خواهد بود، اعلام می دارد که در روز دوم افتخار میزبانی حضور شما عزیزان را خواهد داشت؛ در سالن ۶ و در غرفه (۹۰۴) می توانید از امکانات و خدمات شرکت ما مطلع و بهره مند شوید. دومین روز نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵ در حالی برگزار شد که شرکت های شرکت کننده و معرفی شده در مطلب قبلی حضور بسیار گرمی داشتند و هم چنین از حضور شرکت ساینا پردازش درنیکا باید بگوییم که با ارائه خدمات و اطلاعات به شما عزیزان، افتخار حضور گرم شما را در غرفه خود به همراه داشت. در ادامه چند تصویر از حضور شرکت طراحی سایت درنیکا قرار داده ایم.

نمایشگاه الکامپ 94 ـ شرکت طراحی سایت ساینا پردازش درنیکا

تصویری از همکاران نمایشگاه الکامپ 94

گفتنی است که طبق گزارشات، نزدیک به ۸۰ شرکت حضور داشتند که در زمینه های کسب و کار بودند و تقریبا می توان گفت نوپا به حساب می آمدند، این غرفه های کسب و کار تازه کار در سالن ۱۸ الکامپ جای گرفته بودند و محصولات و خدمات خود را معرفی می کردند. هم چنین باید از حضور سازمان‌ های دولتی خبر بدهیم که در الکامپ می باشند و این که به معرفی خدمات و دستاوردهای الکترونیکی دولت در چند دوره گذشته پرداخته بودند اما کم‌ رنگ بود. امسال سازمان فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سازمان نظام صنفی رایانه‌ ای همکاری تنگاتنگی را جهت برپایی سالن دولت الکترونیکی انجام داده بودند. براساس گزارش‌ های رسیده، ۴۰ دستگاه دولتی، خدمات الکترونیکی خود را در سالن ۴۱ نمایشگاه و در فضایی بالغ بر ۲۵۰۰ متر مربع به نمایش گذاشته بودند.

شرکت طراحی سایت درنیکا نمایشگاه الکامپ 2015

وب سایت ما در این چهار روزی که نمایشگاه برگزار می شود، برای شما مهمترین خبرها، رویدادها و فضای خوب این نمایشگاه را به همراه کلی اطلاعات فنی دیگری از شرکت ها در اختیار شما علاقمندان قرار خواهد داد.

دیدگاه ها بسته شده است