پاساژ علاءالدین به حالت نیمه‌ تعطیل درآمد

آموزش شبکه مقدماتی NETWORK+ قسمت سوم
2016-07-26
اسنودن: آمریکا یگان هکری سازمان‌یافته دارد
2016-07-26

پاساژ علاءالدین به حالت نیمه‌ تعطیل درآمد

در پی اقدامات اخیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پاساژ علاءالدین که قطب اصلی توزیع گوشی در سراسر کشور است به حالت نیمه تعطیل درآمده است. در ادامه با لیزاردوب همراه باشید.

گزارش‌ها حاکی است نیمه شب گذشته، برخی فروشگاه‌های طبقات پاساژ علاءالدین ظاهرا پلمپ شده و اجناس داخل مغازه‌ها ضبط شده است.

بر اساس گزارش فعالان بازار، بیشتر فروشگاه‌های طبقه منفی یک پاساژ دیشب تخلیه و پلمپ شده و نیز طبقه ششم که بیشتر عمده‌ فروشان فعالیت می‌کنند به حالت نیمه تعطیل درآمده است. اجناس برخی از فروشگاه‌ها ضبط شده و فروشگاه‌های دیگر هم درب مغازه‌های خود را قفل کرده‌اند و فعلا کار نمی‌کنند.

از اوایل هفته جاری و در پی اجرای طرح رجیستری گوشی‌های موبایل، بازار موبایل تهران دچار رکود نسبی شده و بر اساس گزارش فروشندگان بازار، تقریبا هیچ خرید و فروش بخصوص در زمینه‌ی موبایل صورت نمی‌گیرد.

از یک سو پلمپ شدن فروشگاه‌های عرضه آیفون باعث شده تا فروشندگان از عرضه‌ی این گوشی‌ها خودداری کنند و از سوی دیگر خریداران هم دست نگه داشته‌اند تا ببینند اوضاع بازار به چه شکلی درخواهد آمد و آیا قضیه رجیستری گوشی روی خرید گوشی یا فعال شدن گوشی‌هایی که قرار است خریداری کنند، تاثیر خواهد داشت یا خیر. بر این اساس بازار موبایل تهران راکد است.

دیدگاه ها بسته شده است