اضافه شدن چت تصویری به جی‌میل

فیس‌بوک سایت داستان راه انداخت
2015-02-17
گوگل پلاس / تفاوت دوست و آشنا چیست؟
2015-02-17

اضافه شدن چت تصویری به جی‌میل

اضافه شدن چت تصویری به جی‌میل 

مطمئنا دوستان و کاربران عزیز از چت استفاده کرده اند، حتی چت تصویری، اما در این جا می توان گفت که اضافه شدن چت تصویری به جیمیل امکان پذیر شده است.

گوگل در حال افزایش امکانات سرویس ایمیل خود است و در این راستا به تازگی امکان اضافه شدن چت تصویری به جی میل را اعلام کرده است. شما را به ادامه دعوت می کنیم.

این حرکت تازه گوگل، اضافه شدن چت تصویری به جی‌میل، باعث خواهد شد تا ارتباط بین شبکه اجتماعی Google+ و سرویس ایمیل Gmail بیش از پیش افزایش پیدا کند.

تصمیم جدید گوگل برای اضافه شدن چت تصویری به جی میل امروز و طی پستی که این شرکت در صفحه وبلاگ رسمی Gmail Blog منتشر کرده اعلام شد. این سرویس جدید به کاربران اجازه می دهد تا اتصال خود را از طریق سرویس های متعدد گوگل با سایرین برقرار کنند.

تکنولوژی پیشین چت تصویری به جی میل بر اساس فن آوری نقطه به نقطه یا peer-to-peer عمل می کرد. سرویس جدید Hangout بر روی شبکه گوگل اجرا می شود و دارای کیفیت و قابلیت اطمینان بالاتری است.

ویژگیهای جدید این سرویس چت ویدیویی به کاربران اجازه می دهد تا در صورتی که در شبکه اجتماعی گوگل پلاس باشند همزمان با ۹ نفر دیگر به چت بپردازند در صورتی که در سرویس قبلی تنها امکان برقراری چت ویدیویی با یک نفر وجود داشت.

این ویژگی اضافه شدن چت تصویری به جی میل امروز رونمایی شد و به تدریج طی هفته های آینده به طور کامل از آن پرده برداری خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده است