الگوریتم mobile friendly، تحولی بزرگ در راه است!

در طراحی سایت، سئو چقدر نقش دارد؟
2015-10-14
استانداردهای طراحی سایت تا چه حد مهم هستند؟
2015-10-15

الگوریتم mobile friendly، تحولی بزرگ در راه است!

الگوریتم mobile friendly، تحولی بزرگ در راه است!

گوگل تایید می کند که به روز رسانی الگوریتم mobile friendly در برخی مراکز داده فعال شده است اما نه در همه جا. آقای جان مولر از گوگل شروع به روزرسانی الگوریتم mobile friendly را تایید کرد و اعلام کرد که در واقع این الگوریتم در برخی مراکز داده فعال شده است.

روز سه شنبه ۲۱ آوریل بود، که همان اول اردیبهشت ماه بود، گوگل اعلام کرد که آن ها فعالیتشان را در زمینه به روزرسانی الگوریتم mobile friendly همان طور که پیش بینی می شد آغار کرده اند. روز بعد برخی از مدیران سایت ها متوجه این موضوع شدند و برخی از ابزار های ردیابی نیز نشانه های اولیه ای را مشاهده کردند، اما بسیاری از webmaster ها یا مدیران سایت هم اعلام کردند که هیچ تغییری را مشاهده نکرده اند. اما با گذشت زمان انتظار می رود که تعداد جستجوگران و مدیران وب سایت هایی که تاثیر الگوریتم mobile friendly را در نتایج جستجوی موبایلی می بینند افزایش یابد. اما بسیاری هنوز تغییرات این الگوریتم را ندیده اند.

الگوریتم mobile friendly، تحولی بزرگ در راه است!

اما با توجه به گفته های جان مولر که از گوگل در صبح روز ۲۱ آوریل در یک انجمن گفتگوی ویدئویی آنلاین در گوگل پلاس انتشار کرده بود، اجرای ۱۰۰% این الگوریتم را خبر داده بود و همچنین به فعال بودن آن در تعداد زیادی از مراکز داده گوگل اشاره کرده بود. این به این معنا می باشد که برخی از جستجوگران ممکن است که نتایج جستجوی موبایل پسند را در جستجو های موبایلی خود دیده باشند، در حالی که برخی ممکن است آن را ندیده باشند. این همچنین بدان معنی است که شما ممکن است در یک ساعت آن را ببینید و در ساعتی دیگر خیر. در ضمن جان مولر توضیح داد که کامل شدن انتشار این الگوریتم می تواند یک هفته و یا بیشتر زمان ببرد، بنابراین بایستی صبور باشید. اما در صورتی که شما نتایج جستجوی موبایلی متفاوتی را تجربه کردید این به احتمال زیاد به دلیل انتشار این الگوریتم بر روی دستگاه موبایل شما می باشد.

دیدگاه ها بسته شده است