پشتیبانی از محتوای وب وی آر

تولید آیفون,آیفون,اپل
تولید آیفون اپل در هند
2017-01-02
بک لینک خوب,بک لینک بد
2017-05-02

پشتیبانی از محتوای وب وی آر

محتوای وب وی آر,وب وی آر

محتوای وب وی آر,وب وی آر

محتوای وب وی آر

محتوای وب وی آر,وب وی آر

محتوای وب وی آر,وب وی آر

مرورگر اینترنتی مخصوص هدست واقعیت مجازی سامسونگ گیر وی‌آر (Gear VR) از محتوای وب وی آر WebVR پشتیبانی می‌کند.همراه لیزارد وب باشید.

وب وی آر (WebVR 1.0) که حاصل کار توسعه‌دهندگان کروم و فایرفاکس است، امکان مشاهده تصاویر و ویدیوها را به‌صورت ۳۶۰ درجه فراهم می‌کند.
مرورگر جدید به کاربران این آزادی را می‌دهد که بدون استفاده از انگشتان خود به وبگردی بپردازند. یکی از اصلی‌ترین دلایلی که گوشی هوشمند گلکسی S7 از هدست گیر وی‌آر(Gear VR) پشتیبانی می‌کند، رقابت با گوگل است چون سامسونگ می‌خواهد خود را در صحنه رقابت نگه دارد و به هیچ وجه نمی‌خواهد پا پس بکشد. به این ترتیب، سامسونگ به‌تازگی اینترنت خود را برای مرورگر گیر وی آر (Gear VR) که در هدست واقعیت مجازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به‌روزرسانی کرد.

مهم‌ترین تغییری که در نسخه به‌روزرسانی شده مشاهده می‌شود، پشتیبانی از وب وی آر (WebVR 1.0) است، اولین مرورگر اینترنتی وی آر (VRR) استاندارد توسط گوگل و موزیلا طراحی شد. این قابلیت، امکان مشاهده تصاویر سه‌بعدی و پخش محتوای VR را روی دستگاه فراهم می‌کند. این شرکت طی یک پست در وبلاگ خود اعلام کرد که نسخه به‌روز رسانی ۴.۲۰ که به‌تازگی منتشر شده است، به کاربران اجازه می‌دهد که از وب گردی و مشاهده ویدیوها و تصاویر روی یک صفحه نمایش مجازی بزرگ لذت ببرند و حس کنند گویی در تئاتر نشسته‌اند.

این صفحه نمایش از پخش ویدیو به‌صورت ۳۶۰ درجه در وب پشتیبانی می‌کند و مشاهده ویدیوهای وی آر سه‌بعدی در یوتیوب (YouTube) را آسان می‌کند. افراد می‌توانند از پس‌زمینه‌های ۳۶۰ درجه‌ای که توسط یک شرکت گرافیک ابری به نام اتوی (OTOY) ارائه می‌گردد، استفاده کنند.
قابلیت اسکای باکس (Skybox) نیز یکی از قابلیت‌های بسیار جالب روز است. چون به وب‌سایت‌ها این قابلیت را می‌دهد که تصاویر پس‌زمینه خود را ۳۶۰ درجه‌ای کنند و همین موضوع جزء قوی‌تری از وی آر (VR) را به مرور وب اضافه کرده است.

سامسونگ، مرورگر فایل خود را در گیر وی آر (Gear VR) ادغام کرده و پیداکردن و باز کردن فیلم‌ها و بقیه محتواها را آسان‌تر کرده و از کنترل صدا و صفحه کلید روی صفحه نمایش که در حال حاضر از یازده زبان پشتیبانی می‌کند، نیز در آن استفاده شده است.

جالب است بدانید سامسونگ، قابلیت بلوتوث را نیز به این مرورگر اضافه کرده و از ساعت هوشمند گیر اس ۳ (Gear S3) نیز پشتیبانی می‌کند.
پشتیبانی مرورگر یاد شده از بلوتوث، آن را با برخی محصولات دیگر سامسونگ نیز سازگار کرده تا کنترل محتوای این ساعت یا بازی‌های آن از طریق هدست ممکن شود.

دیدگاه ها بسته شده است