ابزار رایگان بررسی کلمات کلیدی سایت

افزایش امنیت تلفن همراه
2014-10-15
۱۴ افزونه محبوب فایرفاکس برای طراحان وب سایت
2014-10-15

ابزار رایگان بررسی کلمات کلیدی سایت

قبل از نوشتن هر مطلب یا نوشتاری در سایت ، باید برای بهینه سازی بهتر و انجام یکی از اولویت های Seo ، کلمات کلیدی مناسب و خوبی را انتخاب و در بین مطالب بکار برد. اصولا کلمات کلیدی پایه و اساس بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو هستند که توسط کاربران در موتور جستجویی مثل گوگل سرچ شده و اگر آن عبارات یا کلمات در مطلب سایت شما موجود باشد و مرتبط با متن نوشته شده نیز باشد ، کاربر به سایتتان رجوع خواهد کرد.

خب حالا با فهمیدن این موضوع که کلمات کلیدی برای سایتمان از واجبات است ، چطوری و چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای سایت انتخاب کنیم؟

بنابر این و با حساسیت بسیاری که مدیران سایت ها بر روی کلمه کلیدی مورد نظرشان دارند ، تصمیم گرفتیم تا در این پست چندین ابزار رایگان و البته کاربردی برای پیدا کردن و جستجو کلمات کلیدی معرفی کنیم که می توانند یک نقطه قوت برای تجزیه و تحلیل keyword های سایتتان باشد.

6 ابزار رایگان بررسی و انتخاب کلمات کلیدی سایت

۱- Google AdWords

با استفاده از ابزارهای تعبیه شده در این سرویس ( Keyword Tool ) می توانید کلمه های کلیدی مورد نظرتان را به راحتی وارد کرده و بر اساس محل جغرافیایی و کشور ، تعداد بازدید ماهانه هر کلمه کلیدی را به راحتی دیده و بهترین آنها را انتخاب کنید. این آمار به صورت تقریبی و با توجه به جستجو های انجام شده توسط کاربران در گوگل جمع آوری و به شما نمایش داده می شود و می تواند یک ابزار رایگان کاربردی برای این موضوع باشد.

۲- Google Insights

سرویس Insights یک ابزار قدرتمند و رایگان برای جستجو کلمات کلیدی از لحاظ موقعیت زمانی و محلی و کشور و شهر می باشد که با گزارش ها و آمارهای گرافیکی و نمودارها می تواند آمار دقیقی از keyword های جستجو شده توسط کاربران را نمایش دهد.

۳- Google Trends

یکی دیگر از ابزارها و سرویس های خوب گوگلی Google Trends است که به شما این امکان را می دهد که با سرچ یک کلمه در آن ، تعداد جستجو را بر اساس موقعیت زمانی و مکانی و کشور و شهر را به راحتی به دست آورید و البته می توان با گذاشتن یک کاما (،) در بین دو کلمه یک مقایسه آماری میان آنها را پیدا و بهترین کلمات کلیدی را انتخاب کرد.

۴- Good Keywords

یک نرم افزار رایگان برای ویندوز که به شما در بدست آوردن نتایج و آمار keyword مورد نظرتان بر اساس دیتابیس گوگلی کمک می کند که یک ابزار خوب برای دسکتاپ شماست.

۵- KGen

افزونه KGen که یک پلاگین برای مرورگر فایرفاکس است به شما اجازه می دهد که کلمات کلیدی موجود در یک صفحه وب را از لحاظ چگالی و نسبت آن به دیگر کلمه های کلیدی آنالیز کنید.

۶- Word Tracker

سایت Word Tracker و ابزار رایگان آن می تواند یک وسیله قدرتمند و فوق العاده برای رسیدن به بهترین نتایج کلمه های کلیدی باشد که البته می توان از نسخه حرفه ای آن که پولی است نیز استفاده کرده و امکانات بیشتری را در اختیار داشت.

دیدگاه ها بسته شده است