ابزار طراحی سایت چیست؟

تصمیمات کلیدی طراحی سایت
2015-01-22
بهینه سازی در طراحی وب سایت(بخش سوم)
2015-01-24

ابزار طراحی سایت چیست؟

در موضوع طراحی سایت، نه تنها مسائلی هم چون بهینه سازی سایت و سئو آن برای ما مد نظر است، باید در این بین هم ابزاری را در نظر داشته باشیم.

در واقع در کنار مقوله طراحی website ، بارگذاری website در فضای مجازی نیز اهمیت دارد. حال زمان آن است که شروع به فراهم کردن ابزار مورد نیاز برای قرار دادن website بر روی وب نماییم. دیگران بدون توجه به آنچه که شما طراحی کرده اید به طور خاص از website های تجارت الکترونیک استفاده می کنند. در این مرحله متوجه می شوید که این ابزار چه هستند و چه کاری انجام می دهند. در پایان این قسمت شما در مورد مکانیسم های ورود سایت تجاری خود در وب بیشتر خواهید دانست.

میزبانی  وب 

جز در مواردی که شما دارای یک سرور قدرتمند و همیشه آن لاین هستید که اندازه کافی برای ذخیره تمامی فایل های website بزرگ باشد شما نیازمند پیدا کردن یا اجاره کردن میزبانی وب قابل اعتمادی می باشید. همانند کسی که شما را در خانه خود قبول می کند و نیازهای شما را برآورده می کند ، میزبان وب ، website شما را در کامپیوترش قبول کرده و تمام اطلاعات و داده های شما را محافظت شده ، ذخیره می نماید و به شما اطمینان می دهد که همیشه برای شما و مشتریانتان قابل دسترس است.

مواردی که در طراحی وب سایت باید حواسمان باشد

میزبان همچنین بقیه نیازهای تکنیکی شما را برطرف می سازد، شامل بک آپ گیری روزانه از website شما، باگ گیری نرم افزار و ارائه پهنای باند مناسب برای جلوگیری از تضعیف عملکرد website و بارگذاری سریع صفحات. از آنجا که تعداد میزبانها جهت دریافت کسب و کار شما زیاد هستند و بیشتر آنها برای هر تجارت و سرمایه ای قیمت را ارزان نگه داشته اند (تعدادی حتی مجانی ). میزبانها معمولا تمام سرویس های وب مورد نیاز را در یک بسته با تخفیف یا قیمت پایین منحصر به فرد پیشنهاد می کنند. فقط به یاد داشته باشید، شما کل website خود و تمام توابع آن در یک میزبان امن قرار خواهید داد بنابراین برای استفاده از سایر میزبان ها جز میزبانی با اتصال مناسب و پیشینه خوب وسوسه نشوبد. مقدار زیادی از اطلاعات مقایسه ای، بررسی کاربر و سایر موضوعات خاص انلاین برای تامین این اعتماد وجود دارد.

دیدگاه ها بسته شده است