این بار می خواهیم کلمات کلیدی را برایتان آنالیز کنیم!

برنامه LiveVideo و صفت های کاربردی اش
2015-10-15
برای اینکه در بازاریابی موفق باشیم، چه کنیم؟
2015-10-17

این بار می خواهیم کلمات کلیدی را برایتان آنالیز کنیم!

این بار می خواهیم کلمات کلیدی را برایتان آنالیز کنیم!

کلمات کلیدی (Keywords) :

کلمات کلیدی، کلمات یا واژگانی هستند که کاربران برای یافتن مطالب مورد نظر در حین جستجو در موتورهای جستجو مورد استفاده قرار می دهند. هنگامی که کاربران اینترنت و مشتریان محصولات و خدمات شما در حال جستجو در اینترنت و موتورهای جستجو هستند، برای یافتن مطالب مورد نیاز خود از کلمات مرتبط با آن محصولات و خدمات استفاده می نمایند. این کلمات و واژگان را که از یک، دو، سه و یا ترکیب چند کلمه تشکیل شده اند را به اصطلاح کلمات کلیدی می نامند.

چون یافتن محصولات و خدمات شما با استفاده از کلمه های کلیدی با توجه به نوع فعالیت شما انجام می پذیرد، گزینش و آنالیز کلمه های کلیدی مورد استفاده در زمینه کاری خاص شما نقش تعیین کننده ای در رتبه بندی وب سایت شما دارد. بهینه سازی موثر سایت شما و در نتیجه افزایش بازدید کنندگانی که به دنبال موضوعات مرتبط با کار و محصولات شما هستند از طریق آنالیز و انتخاب صحیح کلمات کلیدی که مختص زمینه فعالیتی شما است انجام می پذیرد.

این بار می خواهیم کلمات کلیدی را برایتان آنالیز کنیم!

آنالیز کلمات کلیدی (Keyword Analysis) :

قبل از هر چیز باید بدانید آنالیز کلمه های کلیدی در کسب رتبه بالای وب سایت شما در موتورهای جستجوگر نقش اساسی و بسیار مهمی ایفا می کند و هر گونه اشتباه و یا سهل انگاری در این زمینه موجب هدر رفتن بخش عمده ای از زحمات و سرمایه گذاری های انجام شده می گردد. پس می بایست به این شاخص مهم توجه به خصوصی نشان داد. انتخاب کلمه های کلیدی که مستقیماً با محصولات، خدمات و نوع فعالیت شما در ارتباط هستند از مهمترین و اساسی ترین اقدامات لازم برای بهینه سازی وب سایت و ارتقا جایگاه وب سایت شما هستند.

به عبارت دیگر باید گفت پایه و اساس یک استراتژی موفق و مؤثر بازاریابی و تبلیغات اینترنتی با استفاده از موتورهای جستجوگر، انتخاب درست کلمه های کلیدی در وب سایت می باشد. تیم های بهینه سازی وب سایت (سئو) ابتدا بر مبنای نوع محصولات و استراتژی بازاریابی شما کلمه های کلیدی وب سایت تان را که قرار است بر مبنای آن ترافیک وب سایت شما افزایش یابد آنالیز می نمایند. در مرحله بعد بر مبنای عوامل مختلفی همچون بودجه، زمان و اهداف مورد نظر شما کلمه های کلیدی مو ثر را انتخاب می نماییم. سپس از کلمه های کلیدی انتخاب شده بر اساس آخرین الگوریتم های موتورهای جستجو از جمله گوگل در جایگاه های مختلف و مناسب سایت شما اعم از متا تگ ها و مخصوصا در متون صفحات سایت شما به گونه ای موثر استفاده می کنیم.

اما باید توجه داشت که کار آنالیز، انتخاب و جایگزینی کلمات کلیدی به یکباره انجام نمی گیرد. آنالیز کلمه های کلیدی فرآیندی مستمر است. با دریافت گزارشات مختلف آماری در طول بازه زمانی مشخص می توان تغییرات و اصلاحاتی را در کلمه های کلیدی وب سایت انجام داد. این فرآیند تا حصول به رتبه های بالا در موتورهای جستجو ادامه خواهد داشت.

دیدگاه ها بسته شده است