بررسی وب سایت

کش وب سایت
2015-02-09
ساخت وبلاگ
2015-02-09

بررسی وب سایت

بررسی وب سایت

بهترین ۵ روش جهت بررسی سایت در تمامی مرورگرها

در این مطلب بررسی سایت گفته شده است که به بررسی بهترین روش در تمامی مرورگرها می پردازد، که در صورت داشتن علاقمندی به این موضوع می توانید این مطلب را مطالعه کنید و ازز این اطلاعات استفاده لازم را ببرید.

در ضمن کنار هر روشی که معرفی شده است، تصویری از آن گزینه هم در کنارش ارائه شده است که امیدواریم برای شما کاربران محترم مفید باشد.

موردی که برای اکثر طراحان وب پس از طراحی وب سایت مهم است آن است که سایت را در تمامی مرورگرها بررسی نماید و یا به عبارتی بررسی وب سایت را انجام دهند, در زیر به شما ۵ روز برای بررسی وب سایت در مرورگرهای مختلف ارائه داده خواهد شد. برخی از این موارد وب سایت هستند و کافی است آدرس سایت مورد نظر خود را در آنها وارد نمایید و برخی نیز نرم افزار هستند و می بایست بر روی کامپیوتر خود نصب نمایید.

 

 

بررسی وب سایت

یکی از این روش ها که می توان به آن اشاره کرد، شامل Adobe Browserlab  می باشد :

Adobe Browserlab

دیگر روشی که می توان معرفی کرد، Litmusapp (paid service) می باشد :

Litmusapp (paid service)

VMware Fusion

VMware Fusion

لطفا به خاطر داشته باشید که برنامه های بسیاری به مانند این برنامه وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید سایت خود را بررسی نمایید ولی از نظر بنده VMWare Fusion از همه مناسب تر است.

IE Tester

IE Tester

به روز رسانی مقاله:
سایتی نیز با عنوان http://www.browserstack.com/ نیز برای بررسی وب سایت در مرورگرهای مختلف وجود دارد که نیاز به عضویت در سایت دارد.

دیدگاه ها بسته شده است