بهبود رتبه در الکسا

افزایش ترافیک و بازدید سایت
2014-10-16
ترفندهای جذب مشتری در سئو
2014-10-16

بهبود رتبه در الکسا

رتبه الکسا چیزی است که بیشتر وبلاگ نویسان و صاحبان سایت ها بعد از رتبه بندی گوگل از آن مراقبت می کنند. حتی خیلی ها سخت تلاش می کنند که رتبه بندی و رنک Alexa خود را بهبود ببخشند.چرا Alexa مهم است؟

رتبه Alexa از اهمیت زیادی در دنیای وبلاگ نویسی برخوردار است. این امر می تواند در میزان اعتبار شما از دید بازدیدکنندگان تاثیر بگذارد. بیش از ۷۵ درصد تبلیغات در اینترنت به خاطر بهبود رنک الکسا است.

چطور رنک Alexa خود را بهبود ببخشیم؟

استفاده از تگ Alt در تصاویر

یکی از روش های افزایش رنک در الکسا

تگ های Alt باید در تمامی تصاویر شما باشد. استفاده از تگ های Alt بهترین روشی است که می توانید با استفاده از آن ها به موتور جستجو بگویید که عکس های شما در چه موردی است. تگ های Alt در کنار “عنوان مقاله” می تواند منجر به حداکثر رساندن تاثیر تصاویر در وب سایت شما شود.

ساخت لینک با کیفیت (لینک بیلدینگ)

الکسا با دامنه ای از طیف وسیعی از ویژگی های متمایز شناخته می شود. با این حال این درست نیست و برای به روزرسانی زمانی طولانی صرف می شود. لینک هایی که از سایت های دیگر به سایت شما می آیند باعث بهبود رنک Alexa می شوند و یکی از عوامل رتبه بندی Alexa هستند. خود Alexa نیز در قسمتی میزان بک لینک های شما را نشان می دهد.


استفاده از شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی راه دیگری است

استفاده از شبکه های اجتماعی و انتشار مطالب سایت در آن ها خارج از اینکه در سئو سایت تاثیر دارد رنک Alexa شما را نیز بهبود می بخشد. همچنین باعث جلب رضایت کاربران شما خواهد شد. شبکه های اجتماعی تاثیر چشمگیری در بازدید سایت شما دارند.

دیگر عوامل رتبه بندی Alexa :

* امکان نظر دادن کاربران سایت

* ایجاد انجمن گفتگو و فعالیت در انجمن ها

* امکان ارسال مقاله توسط کاربران

* سیگنال های شبکه اجتماعی

* ارسال مقالات با RSS

* به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی

*بهینه سازی رسانه ها (SMD)

دیدگاه ها بسته شده است