بهترین CMS در طراحی سایت کدام است؟

متا تگ های مهم در طراحی و سئو سایت
2014-10-18
معرفی الگوریتم گوگل پاندا
2014-10-18

بهترین CMS در طراحی سایت کدام است؟

 CMS یا سیستم مدیریت محتوا به دلیل انعطاف پذیری بالا ی خود در میان شرکت هایی که طراحی سایت انجام می دهند محبوبیت خاصی دارد . اکثر سیستم مدیریت محتوا ها رایگان هستند اما سیستم مدیریت محتوا هایی وجود دارد که نیاز به رجیستر کردن و پرداخت هزینه دارد. در این مقاله به معرفی چند سیستم مدیریت محتوا و معرفی بهترین سیستم مدیریت محتوا در طراحی سایت می پردازیم.

استفاده از سیستم مدیریت محتوای رایگان برای شرکت ها و موسساتی که بودجه زیادی برای طراحی سایت ندارند خیلی موثر است زیرا دیگر نیاز به استخدام یک کدنویس HTML و هزینه زیاد برای طراحی صفحات و سایر بخش ها پرداخت نمی کنند. اینکه گفته می شود سیستم مدیریت محتوای رایگان دلیل بر این نیست که سایت شما از نظر امکانات و تکنولوژی ضعف داشته باشد .

انواع cms یا سیستم های مدیریت محتوا

معرفی سیستم مدیریت محتوا های برتر :

  • مدیریت محتوای وردپرس :

وردپرس به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالا و همچنین سادگی کار می تواند بهترین انتخاب در طراحی سایت باشد. همچنین دارا بودن مخزن عظیمی از افزونه های مورد نیاز می تواند هر شخص را برای داشتن یک وب سایت ایده آل همراهی کند .

  • مدیریت محتوای جوملا :

این روزها شرکت ها و موسسات کوچک به استفاده از سیستم Joomla روی آورده اند. توسعه دهندگان جوملا از طریق افزونه ها و پلاگین ها رایگان به پشتیبانی از وب سایت شما می پدازند و اگر به مشکلی بر خورد کردید می توانید با آنها تماس بگیرید .

  • مدیریت محتوای USP :

سیستم مدیریت محتوا MadeSimple این مدیریت محتوا حجم بسیار کمی دارد و از سادگی کار خیلی بالایی برخوردار است. به همین دلیل برای راه اندازی یک وب سایت با محدودیت زمانی بسیار مناسب است.

  • مدیریت محتوای Etomite :

به وسیله این CMS که بر پایه SEO نیز کار می کند می تواند شما در داشتن یک وب سایت خوب راهنمایی کند . شما با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا می توانید بدون داشتن هیچ دانشی وبسایت خود را راه اندازی کنید و بخش AJAX آن را ویرایش کنید .

  • مدیریت محتوای Impress CMS :

این سیستم مدیریت محتوا با توجه به پشتیبانی بسیار قوی خود توانسته است طرفداران بیشماری را برای خود فراهم کند. Impress CMS توانست در سال ۲۰۰۸ جایزه متعهد ترین سیستم مدیریت محتوا را از نظر خدمات رسانی دریافت کند. اگر چه نسبت به سیستم مدیریت محتوا های معرفی شده افزونه های کمتری دارد اما از نظر امنیت و پشتیبانی بسیار قدرتمند است. تا اینجا با تعدادی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا آشنا شدید. اما کدام یک برای طراحی سایت ایده آل , مناسب هستند .

حتی گروه طراحی درنیکا برای طراحی وب سایت های خود از وردپرس فارسی استفاده می کند .

  • چرا وردپرس فارسی ؟

دلایل استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس زیاد است اما تعدادی از آنها را معرفی می کنیم :

  1. دارا بودن زبان فارسی در پنل مدیریت
  2. انعطاف پذیری بسیار بالا
  3. امنیت بالا و افزایش آن بهمراه نصب افزونه ها
  4. سرعت بارگذاری بالا
  5. قابلیت SEO و بهینه سازی
  6. انعطاف پذیری در طراحی پوسته
  7. بروز رسانی سیستم مدیریت محتوا و افزایش امکانات

دیدگاه ها بسته شده است