تبلیغات آنلاین در طراحی سایت (بخش دوم)

تبلیغات آنلاین در طراحی سایت (بخش اول)
2015-01-27
تبلیغات آنلاین در طراحی سایت (بخش سوم)
2015-01-27

تبلیغات آنلاین در طراحی سایت (بخش دوم)

روش نمایش پیغام: انواع مختلف نمایش تبلیغات

تبلیغات درون شبکه ای )بینا بینی(

این آگهی بین صفحات بر روی یک وب سایت نشان داده می شود . وقتی که شما از یک صفحه به صفحه دیگر کلیک کنید قبل از نمایش   صفحه جدید این آگهی نشان داده می شود.گاهی اوقات این آگهی را می توان بست .

Pop-ups and Pop-unders

همانطور که از اسم این نوع مشخص است این آگهی در صفحه ای که در حال مشاهده هستیم نشان داده می شود. آن ها درپنجره های کوچکتر نمایش داده می شوند. Pop-ups درصفحه اصلی به نمایش در می آید اما Pop-unders بعد ازبسته شدن مرورگر نشان داده می شود. این مزیت برجسته ای در زمینه تبلیغات است. اما نارضایتی مخاطبان باعث بهوجود آمدن بعضی مسدود کننده های Pop-ups در مرورگر ها شده است. این مسئله می تواند مشکل ساز باشد زیرا گاهی اوقات یک وب سایت از یک Pop-up برای نمایشاطلاعات به کاربر استفاده می کند.

چگونه در تبلیغات آنلاین موفق شوم

تبلیغات شناور

این نوع معمولا به صورت لایه ای بر روی محتوای سایت نمایش داده می شود اما در یک پنجره جدا نیست. کاربران می توانند این آگهی را ببندند. بهترین شیوه این است که دکمه بستن دربالای گوشه سمت راست آگهی باشد. آگهی های شناور با DHTML یا فلش ایجاد می شوند  و برای چند ثانیه شناور در یک لایه بالاتر از محتوای سایت شناور می مانند.اغلب انیمیشن با ناپدید شدن در آگهی بنر در صفحه به پایان می رسند . 

تبلیغات کاغذ دیواری )پس زمینه ای(

این نوع پس زمینه صفحه ای که کاربران در حال استفاده از آن هستند را تغیر میدهد. معمولا امکان کلیک بر روی این تبلیغات نمی باشد. به همین دلیل اندازه گیری برای اثربخشیاین نوع دشوار است. هدف اصلی این نوع نشان دادن نام تجاری است که به صورت مداوم نشان داده می شود.

تبلیغات نقشه ای

تبلیغاتی است که در روش های نقشه برداری آنلاین در دسترس قرار داده شده است، از جمله نقشه های گوگل .

تبلیغات بنر

این نوع یک تصویر گرافیکی و یا انیمیشن نمایش داده شده در یک وب سایت است که جهت اهداف تبلیغات می باشد. آگهی های استاتیک در فرمت JPEG یا GIF های هستند، اما آگهی های بنری می توانید از رسانه هایی چون Flash, video, JavaScript, HTML5  و سایر فن آوری های تعاملی استفاده کنند. تکنولوژی های تعاملی به کاربران اجازه تعامل و تراکنش با تبلیغ را می دهند. این نوع محدود به فضا نیستند، می توان آنها را با حرکت موس یا کلیک بر روی آن ها تغییر اندازه داد.

سایز های استاندارد بنر

اندازه های استانداردی)مبتنی بر پیکسل( برای انواع بنر اعم از استاتیک و یا گرافیکی وجود دارد. ایجاد بنر با توجه به این سایز ها نشان می دهد که این بنر قابلیت استفاده بر روی بسیار از وب سایت ها را دارد. در اینجا سایز )بعد و اندازه فایل) برای بررسی نتایج مختلف در کلیک کردن و مبادلات در اندازه های مختلف دارای اهمیت است. اگر می خواهیدبدانید چگونه این تبلیغ بهتر اثر می گذارد آن را تست کنید.

در شکل زیر یک نمونه از استانداردهای ابعاد بنر آورده شده است:

Source: The essential guide to digital marketing By Rob Stokes

دیدگاه ها بسته شده است