تبلیغات آن لاین چیست؟

نقش تبادل لینک در افزایش رتبه یا پیج رنک گوگل
2015-02-03
تبلیغات آن لاین وب سایت چیست؟
2015-02-03

تبلیغات آن لاین چیست؟

تبلیغات آن لاین چیست؟

با توسعه روز افزون اینترنت تبلیغات آنلاین هم به دنبال آن دارای اهمیت بیشتری می شود. به دلیل این که مردم بیشترین ساعات خود را با اینترنت سپری می کنند تا رسانه های دیگر، بیشتر شرکت ها تمایل به استفاده از تبلیغات اینترنتی دارند.

با توجه به ویکی پدیا اولین آگهی بنر قابل کلیک به یک شرکت حقوقی در سال ۳۹۹۱ فروخته شد. HOTWIRED یکی از اولین مجله های وب، فضای مجازی را در مقادیر زیاد برای تبلیغات به فروش می گذاشت. یکی از این تبلیغ کنندگان که از این امکان استفاده کرد AT&T بود. در سال ۳۹۹۱ ، آگهی های تعاملی به وجود آمدند. بنر pong که مربوط به شرکت HP بود اولین آگهی در این زمینه بود .” شما می توانید در بنر بازی Pong را انجام دهید” .این نوع آغازگر موج جدیدی از تبلیغات بود که درآن کاربران می توانند با یک آگهی تعامل داشته باشند بدون خروج از صفحه ای که آنها در حال بازدید از آن هستند در سال ۳۹۹۱ اداره تبلیغات تعاملی ( IAB ( در نیویورک راه اندازی شد. علاوه بر کارهایی که می کرد مسئول تعیین ، سایز استاندارد بنر های تبلیغاتی و دستورالعمل های اندازه گیری بود. در سال ۳۰۰۱ IAB فرمت تبلیغات اینترنتی را توسعه داد که شامل pop-ups و توسعه فرمت های رسانه ها بود.

 بازاریابی اینترنتی و یا تبلیغات آنلاین

روش کار:

تبلیغات چه به صورت آنلاین و چه آفلاین یکسری اهدافی را دنبال می کنند:

· ایجاد آگاهی از برند شما و سهم شما در بازار

· دست یابی به مشتریان جدید و ایجاد تقاضا از طرف مصرف کننده

· اطلاع رسانی به مصرف کنندگان از توانایی تبلیغ کننده برای جلب رضایت که تقاضا و وفاداری نام تجاری را توسعه می دهد.

· ایجاد خرید و پاسخ دهی مستقیم

 

ایجاد آگاهی از برند

ایجاد آگاهی از یک برند از سمت مردم یک هدف بلند مدت برای هر بازاری می باشد. هنگامی که مشتریان در مورد یک برند آگاهی داشته باشند، بازاریاب ها اولین گام را در بدست آوردن اعتماد و حمایت مشتری برداشته اند. هر چه این آگاهی بهتر و جامع تر باشد قدم بیشتری در این زمینه برداشته می شود. هدف نهایی فروش بیشتر محصولات و خدمات می باشد.

تبلیغات خلاق و یا بنرهای تبلیغاتی که به صورت آنلان هستند تا حد زیادی بصری می باشند. این راه یک کانال ایده آل جهت ارتقای تبلیغ بنر تجاری می باشد. بصری بودن این تبلیغ به خوبی می تواند از طریق این کانال ها منتقل شود.

 

ایجاد تقاضای مصرف کننده

این گام شامل ۱ مرحله می باشد:

· اطلاع رسانی

· متقاعد کردن

· یادآوری

مصرف کنندگان لزوم چیزی را که درباره آن نمی دانند درک نمی کنند. تبلیغات باید مصرف کنندگان را درباره آن چه که باید بدانند و داشته باشند متقاعد کند.

تبلیغ آنلاین مدرن یک راه بسیار خوبی را برای برقراری ارتباط منحصر به فرد جهت فروش امتیاز (USPS) برای یک محصول را ارائه می دهد، در نتیجه این راه به تحریک تقاضا و یادآوری مصرف کنندگان در مورد محصول کمکی کند.

 

جلب رضایت مشتریان متقاضی

هنگامی که مصرف کنندگان نسبت به چیزی که می خواهند آگاه شند و تقاضای آن را کردند، به دنبال رفع این تقاضا میباشند. اگر ایجاد برند تاثیرگذار بوده باشد مشتریان می دانند که یک برند خاص در این زمینه وجود دارد. در این مرحله مسئله مهم این است که بازاریاب ها خاص بودن و موثر بودن برند خودشان را در محصول مورد نیاز کاربران نشان دهند.

 

ایجاد خرید و پاسخ دهی مستقیم

تمام انواع بازاریابی های دیجیتالی باید ترافیک و فروش را در طولانی مدت کنترل و هدایت کنند. با این حال تبلیغ آنلاین باید این ها را در زمان کم یا متوسط کنترل کند. بر خلاف تبلیغ رسانه ای سنتی، تبلیغات آنلاین می توانند مشتریان بالقوه را به مشتریان واقعی تبدیل کنند. می توان به طور دقیق محاسبه کرد که شرکت ها تا چه حد در این زمینه موثر بوده اند.

 

تفاوت های کلیدی

تبلیغ آنلاین قادر به فروش و مبادلات لحظه ای و فوری می باشند. برخلاف سایر رسانه های تبلیغاتی مشتریان میتوانند با یک کلیک آسان از آگهی به سمت خود فروشنده بروند. به دلیل ماهیت اینترنت ، تبلیغات آنلاین قابل پی گیری و دنبال کردن) track ( هستند که به هدف تبلیغ کمک می کند و به طور دقیق این پی گیری ها را اندازه گیری می کند و میزان اثر بخشی تبلیغ را با توجه به آن ها بدست می آورد.

دیدگاه ها بسته شده است