تبلیغات و بازاریابی آنلاین در طراحی سایت ـ ۱۳

تبلیغات و بازاریابی آنلاین در طراحی سایت ـ ۱۲
2015-01-27
راه حل هایی برای خارج شدن از پنالتی گوگل
2015-01-27

تبلیغات و بازاریابی آنلاین در طراحی سایت ـ ۱۳

همه درباره بازاریابی آنلاین شنیده ایم، و نیز می دانیم که به عبارتی اینترنت مارکتینگ هم نامیده می شود. اما تبلیغات آفلاین و کمپین های بازاریابی می توانند برای افزایش در معرض دید قرار دادن برند با مخاطبان آنلاین انطباق یابند. این عمل در تقویت بازاریابی آفلاین و فعالیت های تبلیغاتی بسیار کارا است .

در بالا از تبلیغات آفلاین گفتیم که خود دارای بحث مفصلی می باشد اما تبلیغات آنلاین خود جاده ای است با بسیاری از امکانات که می توانند به بازاریاب در این مسیر کمک کنند؛ حال یا این بازاریاب موفق می شود یا اینکه باید برای شکستش تجربه ای که کسب کرده دوباره پر انرژی به کار گیرد و بهترین ها را رقم بزند.

تبلیغات و بازاریابی آنلاین

اما تبلیغات آنلاین می تواند به عنوان بک کانال کشف ما را به مخاطبان جدید برساند . می تواند برای آغاز کردن چرخه خرید و رابطه با مشتری استفاده شود که سپس می تواند در سایر کانالهای آنلاین هم نقش داشته باشد . مسیردهی تبلیغات و سایر کانالها برای تکمیل یکدیگر منجر به پیغامی سازگار و نتایج بهینه خواهد شد . تبلیغات آنلاین می تواند برای دستیابی به تعداد زیادی مخاطب استفاده شود سپس سایر تکنیک های دیجیتال مارکتینگ برای پالایش بعدی این مخاطبان استفاده می شود .

درباره تبلیغات نمایشی چقدر می دانید؟! اینگونه باید شرح داد که تبلیغات نمایشی (Display Advertising  ) و affiliate marketing دست در دست یکدیگر می دهند . شبکه های affiliate به عنوان شبکه تبلیغاتی فعالیت می کنند که اجازه می دهند تبلیغات بر اساس عملکرد خریداری شوند .

وقتی محصولات جدید و کمپین های ویروسی  قرار داده شد ، تبلیغات نمایشی می تواند برای دستیابی به مخاطبان وسیع با هزینه کم استفاده شود . این می تواند کمپین را به کاربران زیادی معرفی کند و شانس رسیدن پیغام به کسانیکه آن را دوست دارند را زیاد می کند . تبلیغات نمایشی از سایر کانالهای بازایابی و تبلیغات پشتیبانی می کنند همچون بازاریابی و تبلیغات جستجویی.

دیدگاه ها بسته شده است