طراحان سایت چگونه در فضای آنلاین موفق شوند؟

کلمات کلیدی را برای بهینه سازی و سئو سایتان درست انتخاب کنید
2015-02-04
طراحان وب چگونه پروژه های اینترنتی جدید دریافت کنند؟
2015-02-04

طراحان سایت چگونه در فضای آنلاین موفق شوند؟

طراحان سایت چگونه در فضای آنلاین موفق شوند؟

آیا شما هم کسب و کار آنلاین دارید ؟ آیا تلاشتان اینست که شغل آنلاین خود را بیشتر تبلیغ کنید ؟ بسیاری از افرادی که کسب و کار و تجارت آنلاین دارند در تکاپو هستند تا در همان فضای آنلاین به ترویج و تبلیغ کار خود بپردازند ، غافل از اینکه بیشتر افراد بالقوه را می توان در فضای آفلاین پیدا نمود .

درست است که فعالیت آنلاین امروزه به بخش مهمی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است ، اما توجه داشته باشید که هنوز هم بیشتر ارتباطات و فعالیت ها در فضای آفلاین شکل می گیرد و نمی توان از این موضوع چشم پوشی نمود .

طراحان سایت چگونه در فضای آنلاین موفق شوند؟

دادن کارت ویزیت :
هر زمان که در مکان یا زمانی قرار گرفتید که با افراد جدید که با حیطه حرفه و شغل شما همخوانی دارند آشنا شدید می توانید از کارت ویزیت خود به نحوی شایسته استفاده کنید. آیا قدرت کارت ویزیت ها را دست کم گرفته اید ؟

ممکن است در زمان گفتگوی جدید بین دو نفر ، تمام صحبت ها و ملاقات ها بعد از مدتی فراموش شده و از یادها بروند ، اما رد و بدل شدن یک کارت ویزیت می تواند بعد از مدتی یادآور خاطره دیدارها و در پی آن تماس های مکرر شود .

مهم نیست که کارت ویزیت شما خیلی هم مدرن نیست و حال و هوای قدیمی می دهد ، مهم اینجاست که بتوانید در مواقع لازم از آن به صورت بهینه استفاده کنید و البته چه بهتر که برای کسب و کارتان حتما یک کارت ویزیت مدرن و بروز طراحی کرده و تمام معیارهای یک کارت ویزیت مناسب را برای جلب نظر بیننده فراهم کنید تا به این نحو بتوانید خود و حیطه کاریتان را موثرتر به دیگران بشناسانید .

شرکت در رویدادهای مهم :
شاید در دنیا و فضای آنلاین بسیار راحت تر بتوان از طریق راه اندازی یک وبلاگ یا سایت و فعالیت در رسانه های اجتماعی ، فروم ها و دادن نظر و کامنت به حسی از ارتباط خوب و موثر رسید. اما در عرصه آفلاین نیز می توان به عنوان اولین گام برای برقراری ارتباط از فعالیت و شرکت در سمینارها ، همایش ها و رویدادهای مرتبط با حیطه شغلی خودتان استفاده کرد .

از قدیم الایام همیشه ارتباط برقرار کردن بین یک یا چند نفر می تواند به عنوان راه حلی مناسب در جهت ایجاد یک شبکه پایدار برای رونق یک کسب و کار باشد و اینجاست که بعد از فعالیت و ایجاد ارتباط بین شما و دیگر افراد و گروه ها می توان انتظار رشد در کسب و کارتان را داشت .

البته مطمئنا اگر در فضای آفلاین هم بتوانید فعالیت ها و مکان هایی را که در دنیای آنلاین دارید ، به صورت ها و شیوه های مختلف به دیگران معرفی کنید ، برای بالاتر بردن ارتباطات سریعتر خواهد بود .

آموزش دادن :
هنگامی که صحبت از بازاریابی می شود به صورت ناخودآگاه ذهن ها به طرف معرفی محصولات یا خدمات می رود ، اما یکی از روش های خوب و موثر در بازاریابی آفلاین و حتی آنلاین اینست که از طریق تجربیات و تخصص های خود بتوانید به دیگران به عنوان یک معلم یا استاد آموزش دهید و از آن به بعد خواهد بود که نگاه مردم و افراد مشتاق می تواند جذب مهارت های شما شده و اعتبار خوبی در بین آنها پیدا کنید .

صحبت در مجامع عمومی :
این تکنیک هم بسیار شبیه به نکته بالایی است و صحبت کردن و به اشتراک گذاشتن سطح معلومات و اطلاعات به عنوان یک متخصص در مجامعی مثل همایش ها و شرکت در نمایشگاه ها می تواند به عنوان یک راه حل دیگر در رشد فعالیت های آفلاین شما باشد .

در پی ادامه همین روند می توان انتظار داشت که بتوانید در بین همین صحبت ها و تبادل اطلاعات ، نام و نشانی و فعالیت های آنلاین خود را به دیگران ارائه دهید و اگر وب سایت یا وبلاگی تخصصی دارید نیز می توانید آدرس آن را نیز اعلام کنید .

بیرون رفتن :
مطمئنا همیشه نمی توان به صورت آنلاین تمام کارها و فعالیت ها را زیر نظر داشت و پیش برد. نیاز است که روزها و ساعت هایی را دست از دنیای آنلاین کشیده و برای اتصال با جهان بیرون سری هم به موزه ها ، گالری ها ، پارک ها و مکان های دیگری که دوست دارید بزنید .

نکته حائز اهمیت در این باره اینست که ممکن است افرادی علاقمند و مشتاق نسبت به حرفه خود پیدا کنید و در پی آن بتوانید مذاکراتی نیز داشته باشید و حتی کارت ویزیت و آدرس اینترنتی خود را به آنها بدهید و اطمینان حاصل کنید که با این ترفند نیز بازخوردهای خوبی را به دست خواهید آورد .

فعالیت در روزنامه و مجله ها :
شاید در بین روزنامه ها و مجله ها چند تایی پیدا شوند که مطالب مهمان از طرف خوانندگانشان قبول کنند. می توانید از این فرصت استفاده کنید و مطالبی مفید و آموزنده و مناسب حال و هوای آن مجله و با توجه به تخصص خودتان بفرستید و نام و نشانی و حتی آدرس اینترنتی خود را ذکر کنید .

بروشور و تبلیغات :
در سطح شهر پر شده از بروشورها و تراکت های تبلیغاتی که به در و دیوار شهر چسبانده شده اند و تقریبا کسی به آنها توجه نمی کند. اما شما هم می توانید از این نوع کارها استفاده مفیدتری را ببرید و بروشورها و تراکت های مدرن و زیبایی را چاپ کرده و با کمی هزینه آنها را در بین روزنامه و مجله های محله زندگی یا کار خود قرار دهید و حتی با مغازه دارها صحبت کرده تا با خرید هر مشتری یک بروشور تبلیغاتی به مشتریان بدهند و خیلی راه های دیگر که می توانید از آن برای تبلیغ کارتان در دنیای آنلاین و آفلاین استفاده کنید .

نتیجه :
امروزه دیگر نمی توان فعالیت های بازاریابی را فقط به بازار آفلاین محدود کرد و یک فرد خوش ذوق برای رونق کسب و کار خود می تواند از شیوه های مختلط آنلاین و آفلاین به صورتی بهینه استفاده کند و با جلب توجه و رضایت افرادی در هر دو سوی دنیای مجازی و واقعی به اهداف شغلی و کاری خود برسد .

دیدگاه ها بسته شده است