طراحان وب چگونه پروژه های اینترنتی جدید دریافت کنند ؟

طراحان وب چگونه پروژه های اینترنتی جدید دریافت کنند؟
2015-02-04
در طراحی سایت از تصاویر بهینه سازی شده استفاده کنید
2015-02-04

طراحان وب چگونه پروژه های اینترنتی جدید دریافت کنند ؟

طراحان وب چگونه پروژه های اینترنتی جدید دریافت کنند ؟

حتی با داشتن مهارت ها و تخصص های طراحی ، کسب درآمد آنلاین از این طریق خود به عنوان یک مشکل چالش برانگیز به حساب می آید. تقریبا در همه جای دنیا با پایین آمدن رونق اقتصادی ، طراحان گرافیکی و طراحان وب هم با این معضل روبرو می شوند که چگونه باید در شرایط سخت اقتصادی ، برای خود پروژه و کار دست و پا کنیم ؟

به صورت کلی برای موفقیت در شغل طراحی ، نه تنها باید یک رابطه خوب با مشتریان و پروژه های آنها در یک محدوده زمانی معین ایجاد کنید بلکه برای گسترش کسب و کار ، تماس با مشتری ها و ایجاد فرصت های شغلی برای خود نیاز دارید .

در اینجا می خواهیم راهنمایی هایی را که می تواند مشتریان بیشتر را برای شروع یک پروژه برای شما ایجاد کند و یا حداقل بتوانید مشتریان را برای خود نگه داشته و پروژه های مختلفی را به دست بگیرید را شرح دهیم :

طراحان وب چگونه پروژه های اینترنتی جدید دریافت کنند ؟

متوقف نکردن مجموعه مهارت های خود :

شاید فکر کنید با خواندن چند کتاب و یا یاد گرفتن چند ترفند و نکته می توان برای همیشه به عنوان یک طراح یا توسعه دهنده درجه یک در طی انجام پروژه فعالیت کنید که مطمئنا اشتباه می کنید . هر روز و هر هفته ، تکنیک ها و ترفندهای جدیدی در بین طراحان گرافیکی یا طراحان وب و برنامه نویسان به وجود می آید که باید شما هم خود را با آنها بروز کنید ، وگرنه که تمام مهارت هایی که تا به حال آموخته اید منسوخ شده و قدیمی به حساب می آیند .

هیچ راهی برای حفظ مشتریان خود وجود ندارد به جزء فرا گرفتن تجربه ها و مهارت های جدید. اگر احساس می کنید که نیاز به تجربه و آموختن یک تکه از یک نرم افزار یا یک برنامه گرافیکی را دارید و یا احساس می کنید که یک ترفند جدید HTMLیا CSS یا جی کوئری را نمی دانید ، پس باید فکری به حال خود بکنید و سریعا به سراغ دریافت آموزش ها که در سطح وب هم کم نیستند بروید و آنها را مطالعه و تمرین کنید .

داشتن یک رسانه آنلاین :

ساده ترین راه برای به دست آوردن یک کار جدید یا پروژه جدید این است که تعامل بیشتری با مردم برقرار کنید. این تعامل هیچ نیازی به فعالیت خاصی ندارد ، بلکه می تواند به سادگی با ایجاد یک وبلاگ یا سایت شروع شود. مدیریت وبلاگ بسیار ساده است و با گذشت زمان از شما یک نام و یک دسته افرادی که شما را می شناسند ، به وجود می آورد که شاید در آینده به مشتریان شما تبدیل شوند. شما می توانید از سیستم های مدیریت محتوای مختلف مثل وردپرس ، بلاگر ، دروپال و … با خرید یا دانلود پوسته های زیبا استفاده کنید.

داشتن وبلاگ یک روش موثر برای جذب بازدید و نگاه های افراد است که می توانید با قرار دادن یک گالری از نمونه کارهای گرافیکی یا طراحی سایت ها ، یک مکان مناسب برای نمایش آثار خود داشته باشید. حتی می توانید در وبلاگ خود آموزش ها و مطالبی در مورد حیطه کاری خود بنویسید تا هم از جستجوگرها بازدید جذب نمایید و هم مخاطبان بیشتری را به دست آورید .

همیشه یک وبلاگی که اطلاعات و آموزش های مفیدی را به کاربران ارائه می کنند ، بهتر می توانند برای خود مشتری به دست آورند .

دیدگاه ها بسته شده است