طراحی سایت رایگان چگونه است؟

بازاریابی با پست الکترونیکی چیست؟
2014-08-23
استانداردهای بین المللی طراحی سایت
2014-10-14

طراحی سایت رایگان چگونه است؟

طراحی سایت رایگان به نظر جمله ای بسیار وسوسه برانگیز و تبلیغاتی می آید که توسط بسیاری از افراد و برخی از شرکت ها در متن تبلیغاتشان به چشم می خورد. شاید از خود بپرسید که آیا طراحی سایت رایگان امکان پذیر است؟ و اگر امکان پذیر نیست پس پاسخ تبلیغ کنندگان طراحی وب سایت رایگان چیست؟

طراحی سایت یک دانش کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد که طراحان سایت پس از سالها مطالعه ، تحصیل در دانشگاه ، شرکت در کلاس های آموزشی طراحی سایت و استفاده از تجارب کاری در پروژه های مختلف بدست آورده اند. شاید برخی از افراد در حین گذراندن دوره های فوق جهت کسب تجربه و اعتبار با هزینه های ناچیز به کار طراحی وب سایت مشغول شوند اما این به دور از ذهن است که فرد یا گروهی که  طراحی سایت حرفه ای انجام می دهند پس از سالها وقت گذاری و صرف عمر باارزش خود در جهت فراگیری تخصص طراحی وب سایت بخواهند که به صورت کاملا رایگان کارطراحی وب سایت انجام دهند.

طراحی سایت ارزان چگونه است

اما پشت پرده کار تبلیغ کنندگان طراحی وب سایت به صورت رایگان یا حتی ارزان چیست؟

۱٫ اولین دلیل بر می گردد به این که برخی از این افراد ابتدا یک دامین را برای شما ثبت کرده و آن را به یک وبلاگ لینک می دهند و پس از مدتی کنترل سایت را از دست مشتریان گرفته و به بهانه های مختلف از آنها هزینه های بالایی را دریافت می کنند.

۲٫ دومین دلیلی که می توان گفت این است که منظور آن ها از این عبارت، ثبت دامین و هاست رایگان می باشد.

۳٫ می رسیم به دلیل سوم که ناشی از مواردی است که قالب آماده سایت ها می باشد قبلا طراحی شده و بر روی اینترنت منتشر شده است. سپس آن ها را جستجو کرده و به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می دهند تا نظر مشتریان را در جهت خرید هاست و دامین، جلب نمایند.

همانطور که گفته شد : طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت، فعالیتی علمی و کاملا تخصصی می باشد که نیاز به توان فنی و تجربه کاری بالایی دارد، از این رو کاری هزینه بر نیز می باشد.

دیدگاه ها بسته شده است