عوامل موفقیت سئو

لینکدهی مطالب
2015-07-28
طراحی سایت تجارت الکترونیک
2015-08-01

عوامل موفقیت سئو

عوامل موفقیت سئو

گوگل و سایر موتورهای جستجو با مطالعه داده‌های به دست آمده از رفتار کاربر ، از الگوهای (با کیفیت) ساده‌ای جهت تعیین موقعیت هر یک از صفحات سایت در موتورهای جستجو استفاده می‌کنند. برخی از مهمترین این الگوهای رفتاری که مورد مشاهده قرار می‌گیرند عبارتند از:

با آغاز سال ۲۰۱۴، به نظر میرسد که اکوسیستم جستجو، حتی پیچیده تر از قبل نیز شده باشد. تقریبا همه شما را تشویق به استفاده از محتوای سئو شده، خرید ابزارهای سئوی بیشتر، مشاوره با متخصصین سئو، تحلیل اطلاعات مربوط به رقبا و صدالبته جلوگیری از خریداری لینک و… میکنند تا در نهایت بتوانید مزه‌ی موفقیت SEOای که لایق آن هستید را بچشید.

عوامل موفقیت سئو

1. بهینه سازی سایت

سئو هم جدول تناوبی دارد! در جدول زیر مهمترین عوامل در رتبه بندی سایت ها به نمایش گذاشته شده است

اگر شما تمامی متخصصین سئو و یا تمامی افرادی که از سئو آگاهی دارند و یا به عبارتی سواد سئو را دارند جمع کنید، آمار زیر استخراج می‌شود:

عوامل موفقیت سئو

2. عوامل موفقیت سئو


از این افراد:

  • ۸۰%شان اطلاعات مربوط به سئو در بحث عوامل موفقیت سئو را می خوانند و در کنفرانسهای search شرکت می کنند ۱/۵ .این افراد از محتوای سئو شده به صورت پیاپی استفاده می‌کنند.
  • ۱۶%شان مطالب مرتبط با سئو را می نویسند و به اشتراک می گذارند و در کل در اشائه‌ی اطلاعات مرتبط و نوشتن آنها سروکار بیشتری دارند.
  • ۴%شان در مجامع بین‌المللی یا عوامل موفقیت سئو و محلی مرتبط با سئو، صحبت می‌کنند، اینها افرادی هستند که شما به خوبی آنها را می شناسید، آنها مانند بمبی صدا کرده‌ اند و همه آنها را به عنوان متخصص می شناسند. در واقع فقط ۱/۵  آنها (کمتر از ۱%) متخصص واقعی هستند، و بقیه آنها رهبران سئو هستند که  تنها یک هدف در ذهن دارند.

آموزش ثبت نام در الکسا در بحث عوامل موفقیت سئو

سایت الکسا معروف ترین سایت رتبه‌بندی سایتهای جهان و به منظور بررسی آماربازدید می‌باشد ، که اخیرا تغییرات زیادی نیز داشته است و کاربران زیادی رانیز سر در گم کرده است ، چرا که در معرفی سایت خود و یا به عبارتی Claim کردن آن دچار مشکل شده اند  و حتی برخی از کاربران گمان میبرند که اینامکان به کلی از سایت الکسا حذف شده است.

دیدگاه ها بسته شده است