فکر می کنید رنگبندی در طراحی سایت چقدر موثر باشد؟

از بازاریابی آنلاین چه می دانید؟
2015-10-17
۵ ترفند برتر در سال ۲۰۱۴ برای سئو سایت
2015-10-17

فکر می کنید رنگبندی در طراحی سایت چقدر موثر باشد؟

فکر می کنید رنگبندی در طراحی سایت چقدر موثر باشد؟

آیا می دانستید یکی از اصلی ترین و مهمترین اصول، و نیز سنگ بنا برای طراحی وب سایت شما، رنگ بندی آن می باشد؟! سوالی که از شما داریم این است که” شما به چه رنگی علاقه دارید؟! یا اینکه ” این سوالی است که عموماً برای خرید وسایل و اقلام مورد علاقه تان از خودتان می پرسید. اما طراحی سایت به این شیوه، یک اشتباه بزرگ است! سایت شما علاوه بر بار محتوای آن  باید دارای رنگبندی خاصی باشد. منظور از رنگبندی خاص چیست؟! در ادامه این خاص بودن را برایتان شرح می دهیم. 

همان طور که اشاره کردیم، به موضوعی که هر وب سایت در آن زمینه فعالیت می کند توجه داشته باشید و همچنین به کار بردن علایق و سلایق مخاطبان وب سایت شما نیز همه و همه مهم هستند، پس با این اوصاف می توان رنگی اختصاصی را برای سایت تان انتخاب کنید. حال این سوال مطرح می شود که در دنیای ۱۶٫۸ میلیونی رنگ های کامپیوتری، چه رنگی برای اکثر وب سایت ها مناسب است؟! تنها پاسخی که می توان برای این جواب بیان کرد رنگ آبی است! اما کدام آبی؟!
اگر قبلاً وب سایتی داشته اید و یا هنوز وبسایتی برای خودتان طراحی نکرده اید پیشنهاد می کنیم اینفوگرافیک را مطالعه کنید تا اطلاعات جالبی درباره رنگ بندی آبی سایت بدست آورید و از این اطلاعات در طراحی سایت خود بهره ببرید.

فکر می کنید رنگبندی در طراحی سایت چقدر موثر باشد؟

حال که به راز رنگ آبی در طراحی سایت پی برده اید؛ اطمینان داشته باشید که با انتخاب رنگ آبی و ترکیبات آن می توانید وب سایتی کاربر پسند و طبق اصول استاندارد رنگ بندی طراحی سایت داشته باشید. در بالا تصویر رنگ های استاندارد برای طراحی وب سایت را مشاهده می کنید که به همراه کد، آن ها را برایتان آماده کرده ایم،  اگر با توجه به قدرت رنگ آبی، هنوز هم تصمیم به استفاده از رنگ آبی در وب سایت را ندارید می توانید از رنگ های جدول نیز استفاده کنید و رنگی متناسب با موضوع وب سایت خود انتخاب کنید.

دیدگاه ها بسته شده است