قالب وب سایت

htaccess
2015-02-10
ساخت وب سایت
2015-02-10

قالب وب سایت

قالب وب سایت

قالب وب سایت از بهترین نوع برای طراحی و سئو سایت چه نوع قالبی می باشد؟

قالب وب سایت چیست؟

در مطلب زیر به طراحی و ساخت قالب سایت و اینکه شامل چه مواردی می باشد و چه المن هایی لازم است اشاره شده است که شما را دعوت به خواندن آن می کنیم.

 

شرح قالب وب سایت :

قالب و یا پوسته سایت به طرح گرافیکی وب سایت که ساختار گرافیکی کلیه صفحات را تشکیل مدهد ، قالب و یا پوسته میگویند . از ویژگیهای قالب سایت این است که در کلیه صفحات سایت رنگ ، شکل ، افکت گرافیکی آن تغییر نمیکند . پوسته اختصاصی محتوا سایت را مانند تصاویر ، متن ، فرم ، و .. غیره را در خود جای میدهد و هر چه بیشتر استاندارد ها و اصول گرافیک و برنامه نویسی تحت وب در آن بیشتر رعایت شده باشد ، کاربر را بیشتر مجذوب صفحات و محتوای سایت یا پورتال میکند .

قالب وب سایت

قالب وب سایت

 

در صورتی که در حال طراحی سایت هستید و سئوال برایتان پیش آمده که چه قالبی برای سئو سایت بهتر است اینجا جواب سوال خود را خواهید گرفت.

 

با توجه به موارد توضیح داده در سئو می بایست سعی نمایید محتوای سایت در موقعیت بالاتری نسبت به سایر المان های صفحه قرار یگیرد. مدتی تو اینترنت گشتم دنبال بهترین طرح برای سئو سایت گشتم بهترین موردی که پیدا کردم سایت بالاست. می تونید قالبشو دانلود کنید فارسیش کنید و ازش استفاده کنید. فقط جای المان ها رو عوض نکنید که هر کدومش دلیل داره. سعی کنید هر تغییری می دید تو فایل سی اس اس بدید.

دیدگاه ها بسته شده است