ناوبری در طراحی سایت

Hello world!
2015-01-06
فیلد جستجو در طراحی سایت
2015-01-22

ناوبری در طراحی سایت

تا به حال درباره ناوبری در طراحی سایت شنیده اید؟ برای اینکه با این موضوع در طراحی website بیشتر آشنا شوید می توانید در ادامه مواردی که در این باره به آن اشاره کرده ایم را مطالعه کنید.

لبه ها

Amazon.com  اولین سایتی است که در طراحی سایت خود بصورت افقی از دکمه های تب در بالای صفحات وب آن برای ارائه راه آسانتر به بازدیدکنندگانش برای یافتن راه مناسب در رابطه با محتوای عمومی website بزرگ استفاده کرده است. ایجاد لبه ها در هر بخش websiteبهبود استفاده آسانتر را ممکن می سازد.

نقشه سایت

می تواند یک لیست ساده یا دیاگرام جذاب باشد که مکان هر موضوع را در سایت نشان دهد، اما اگر شما یک website بزرگ دارید، دیاگرام آن پیچیده می شود. فقط مطمئن باشید که نقشه website شما شامل مواردی است که در سایت شما می باشد که به صفحه خاص آن لینک می شود. شما لازم نیست که نقشه را در هر صفحه قرار دهید، فقط به وسیله منو به آن متصل گردید، آن همچنین می تواند در رابطه با سئو به شما کمک کند.

بزرگترها و نیازهای مخصوص

بعنوان یک تاجر، شما باید هم اکنون کاملا آگاه باشید که ترقی نسل بچه ها فرا رسیده و آن کاملا روشن است. این بخش بازار عظیم نه تنها مشتریان پرسودی هستند، بلکه این پیشگامان می دانند که چه می خواهند و چگونه برای رسیدن به خواسته خود از اعمال تهدید آمیز استفاده نمایند. پیشگامان از تکنولوژی جدید هراسی ندارند و حضور فعالی در وب دارند.

هنگامی که شما در حال طراحی website خود هستید باید مشتریان با دید ضعیف یا شنوایی ضعیف و سایر ناتوانایی ها و نیازهای خاص آن ها را در نظر بگیرید. قابلیت دسترسی مبتکرانه website یک منبع عالی از نکات و تکنیک های طراحی برای انجام این موضوع است.

نکاتی که در طراحی سایت باید رعایت کنیم

بعضی نکات مهمی که باید در این باره در نظر داشت :

صدا و فیلم

اگر شما قصد کمک به آموزش ویدئویی مشتریان، آموزش تولیدات ـ گواهی نامه ها را دارید مطمئن شوید که رونوشت ها و زیرنویس ها و توضیحات ویدئو ها در دسترس است.

شفاف سازی

توجه به تفاوت ها و وضوح نه تنها در تصاویرتان بلکه در تمام website تان داشته باشید.

رنگ

برای دکور مهم است. اما برای انتقال پیغام خود آن را به کار نبرید. بخش قوی مشتریان شما شاید از نظر  دید ضعیف باشد که نکته را از دست خواهند داد.

دیدگاه ها بسته شده است