نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵ روز سوم

عوامل تسهیل کننده در کسب و کار چه هستند؟
2015-12-15
روز اختتامیه نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵
2015-12-17

نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵ روز سوم

در سومین روز، در ادامه گشتی که اطراف نمایشگاه الکامپ امسال می زدیم، بین سالن ها به سراغ سالن ۳۸ رفتیم و دوربین شرکت ها، خدمات و فناوری هایی که در حال حاضر استفاده می شوند، را نگاهی انداختیم. جالب تر از همه این است که روز به روز جلوتر می رویم و به روز اختتامیه نزدیک می شویم، با افزایش تعداد بازدیدکنندگان هم رو برو می شویم. پس تا دیر نشده شما هم سری به نمایشگاه الکامپ امسال بزنید. بین سالن ها هم که سال ۳۸ را به شما معرفی کردیم؛ بد نیست سری به غرفه های این بخش بزنید. حتی در بین غرفه ها و سالن ها که قدم می زنید، مدیران رده بالای شرکت ها را هم می بینید که در غرفه ها حضور دارند و بهترین فرصت می باشد تا یک گفت و گویی داشته باشید، یا اینکه تبادل نظر کنید و رایزنی های تجاری و ارتباط مستقیم برقرار کنید.

سالن 38 نمایشگاه الکامپ

غیر از سالن ۳۸ سری به سالن ۶ هم بزنید. درنیکا هم چنان در غرفه ۹۰۴ این سالن منتظر حضور گرم شما تا روز اختتامیه می باشد. شرکت طراحی سایت درنیکا طراحی مبتنی بر وب را انجام می دهد که می توانید از غرفه ما جهت اطلاعات بیشتر بازدید نمایید. دیگر غرفه هایی که در نمایشگاه الکامپ بازدید خواهید کرد، غرفه به سیما می باشد که تصاویری از آن را برای شما قرار داده ایم؛ جالب است اگر بازدید کنید.
به سیما تی وی در نمایشگاه الکامپ
همان طور که اشاره کردیم روز به روز که می گذرد، جمعیت بیشتری به طرف نمایشگاه می آیند و از طرف دیگر هم شرکت های شرکت کننده در نمایشگاه الکامپ سنگ تمام گذاشته اند. هم چنین به گفته سید محمد حسین عمادی که معتقد می باشد الکامپ امسال در سطح خوبی برگزار شده است و شرکت‌ های بزرگی در آن حضور دارند و طبق نظر او، باید انحصار دوقطبی اپراتوری را در کشور بشکنیم تا اپراتورهای دیگر هم بتوانند وارد عرصه رقابت شوند. وی افزود: در حال حاضر سه اپراتور در عرصه رقابت هستند و دو اپراتور مجوز ارائه خدمات به ۳G و حتی نسل چهارم ارتباط تلفن همراه را دارند. در ادامه باید اضافه کرد که مدیر روابط عمومی رایتل تصریح کرده است که رقابت بین این اپراتورها باید یک رقابت سالم باشد و مسلما شرکت‌ هایی که امکانات بهتری به مردم ارائه دهند و مشتری‌ مداری بهتری را انجام دهند می‌ توانند موفق باشند. اینگونه است که شاید بتوان این انحصار را شکست تا اپراتورهای دیگری هم وارد عرصه شوند و امکانات بهتری ارائه دهند.

دیدگاه ها بسته شده است