افزایش ترافیک و بازدید سایت

معماری سایت در فاکتورهای موفقیت SEO
2014-10-16
بهبود رتبه در الکسا
2014-10-16

افزایش ترافیک و بازدید سایت

چگونه بازدید سایت خود را به ۱۰۰,۰۰۰ بازدید عالی در ماه برسانیم؟

در این مقاله ما بررسی می کنیم که چطور می توانیم بازدید سایت خود را از طریق استراتژی محتوا و سئو website بدون صرف حتی ۱۰۰۰ تومان برای تبلیغات افزایش دهیم.

ترکیب استراتژی محتوا و سئو و بهینه سازی website با روش های اصولی می تواند نتایج خیره کننده ای از نظر ترافیک website و افزایش بازدید website به وجود آورد.

منابع ترافیک سایت

منابع ترافیک رقبای خود را شناسایی کنید و سعی کنید از website هایی که رقبای شما لینک گرفته اند، لینک بگیرید. یکی از website هایی که می توانید از طریق ان منابع ترافیک website را بسنجید، آلکسا می باشد.

این روش یکی از روش های سئو هم می باشد. یک سری از کلمات کلیدی در بازه گسترده ولی مرتبط با website خود را شناسایی کنید و در مورد هر یک مقاله ای بنویسید و سعی کنید در هر مطلبی که می نویسید از این کلمات استفاده کنید و به هم لینک دهید. برای این کار می توانید از افزونه های مرتبط با سیستم مدیریت محتوای خود کمک بگیرید.

 سئو سایت و بهینه سازی website

سئو website می تواند باعث بهبود رتبه کلمات کلیدی شما در موتورهای جستجو شود. بیش از ۹۰ درصد بازدید کنندگان از طریق موتورهای جستجو به website ما می آیند.

طراحی یک استراتژی محتوا

استراتژی بازدید از سایت

استراتژی محتوا و مطلب گذاری website خود را مشخص کنید . محتوایی که شما می نویسید باید از هر نظر مطابق با میل کاربر باشد . در تولید محتوا و طراحی website خود حتما بسته به موضوع مقاله ، رنک ، فونت و … مناسبی انتخاب کنید.

ایجاد خبرنامه در website

یک خبرنامه تخصصی در website خود ایجاد کنید و علایق کاربران خودرا شناسایی کنید و همیشه از بروز رسانی سایت آن ها را با خبر کنید.

 فعالیت در انجمن ها و شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی نقش اساسی در سئو و بازدید سایت بازی می کنند. شما نیز می توانید انجمن مرتبط با موضوع فعالیت خود را شناسایی کرده و شروع به فعالیت کنید. حتما در انجمن ها امضاء خود را فعال نمایید. درج عکس در امضا و لینک دادن به website تان باعث جلب اعتماد کاربران خواهد شد.

عدم استفاده از ترافیک های مجازی

به هیچ عنوان از website های تبادل بازدید و ایجاد کننده ترافیک مجازی استفاده نکنید. بازدید کننده ای که این گونه website ها می فرستند جدا از اینکه هیچ ارزشی برای شما ندارند باعث اسپم شناخته شدن سایت شما در موتورهای جستجو از جمله گوگل می شود . توجه کنید با توجه به الگوریتم جدید گوگل به هیچ عنوان سایت هایی که اسپم شناخته شوند در نتایج جستجو نمایش داده نخواهند شد. بدین ترتیب شما بزرگترین بازاریاب website خود را از دست می دهید.

دیدگاه ها بسته شده است