سیستم پرداخت اندروید در مقابل سیستم اپل

فرق cms های سفارشی و cms های اپن سورس
2015-10-25
بایدها و نبایدهای یک طراح سایت
2015-10-25

سیستم پرداخت اندروید در مقابل سیستم اپل

سیستم پرداخت اندروید در مقابل سیستم اپل

اندروید در میدان جنگ پرداخت های موبایلی پایکوبی می کند. گوگل  سیستم پرداخت اندروید خود را در مقابله با سیستم پرداخت اپل آغاز کرد. سیستم پرداخت اندروید این امکان را برای خرید  بیش از یک میلیون بار در ایالات متحده فراهم می کند و فروشگاه ها در مقابل این خرید، کارت های هدیه، کارت های وفاداری و همچنین پیشنهادات خرید خاصی را برای کاربران این سیستم فراهم می کند. 

سیستم پرداخت اندروید با تمام دستگاه ها و ابزارها دارای تکنولوژی NFC اندروید سازگار است که بر روی اندروید های KitKat 4.4 به بالاتر قابل اجرا می باشد. سیستم پرداختی اندروید از چهار شبکه اصلی پرداخت American Express Discover, MasterCard و Visa پشتیبانی می کند. و در مورد تمام حامل های پرداختی نیز صادق و قابل اطمینان است. این سیستم با اکثر بانک های معروف و کارت های اعتباری ایالات متحده از قبیل Bank of America ، Navy Federal Credit Union ، PNC ، Regions Bank ، USAA و U.S. Bank نیز منطبق می باشد. 

سیستم پرداخت اندروید در مقابل سیستم اپل

Wells Fargo ،Capital One و Citi هم درماه آینده به این مجموعه خواهند پیوست. گوگل عنوان کرده است که بانک chase غایب بزرگ این مجموعه است. کیف پول گوگلی سیستم پرداخت اندروید در واقع مشابه کیف پول گوگل می باشد، کیف پول گوگل با تغییرات گرافیکی در سیستم پرداختی اندروید ظرف چند روز آینده از طریق over-the-air به روزرسانی خواهد شد. گوگل ورژن جدید نرم افزار Google Wallet را به صورت آنلاین بروی سرویس cash-swap قرار داده و آن را این طور معرفی کرده است که این سرویس قادر است بروی PayPal و Square Cash خدمات خود را ارائه دهد. سیستم پرداخت اندروید به گسترش کارت های اعتباری Credit و کارت های Debit با اضافه کردن لایه های امنیتی پرداخته است. این سیستم به وسیله ی industry-standard tokenization پشتیبانی می شود. 

به همین دلیل اطلاعات credit cart و debit cart هنگام تراکنش مالی ارسال نمی شود وجای آن یک شماره حساب مجازی مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده از سیستم پرداخت اندروید کاربران بایستی اطلاعات credit , debit, gift کارت های خود را بروی ابزار های سازگار با اندروید بارگزاری کنند. بعد از انجام این کار دیگر نیازی به همراه داشتن کارت نمی باشد. کیف پول اورجینال گوگل از سیاست های مخالف فروشگاه های آنلاین در عذاب است که فعلا گوگل بر این مورد غلبه کرده است. به گفته ی روزنامه ی E-CommerceTimes تجربه ی کاربران سیستم پرداختی اندروید نیز راحت تر از کاربران کیف پول گوگل می باشد. براساس یک منبع معتبر گفته شده که سیستم پرداخت اندروید با الگو برداری از تجربه ی کاربران سیستم شرکت اپل پایه گذاری شده است. شرکت اپل و سیستم بانکداری آن و شریکان جزیی دیگر کار مفیدی در جهت آموزش کاربران خود در مورد راحتی و سودهای پرداخت از طریق موبایل انجام داده اند. مطابق این قضیه اندروید از همین عمل بهره مند خواهد شد و بایستی خود را با این نتایج منطبق کند.

هرچند که بسیاری از خرده فروشان اصلی نظیر Bloomingdales ، Macy’s ، Toys “R” ، Sports Authority ، Whole Foods ، Walgreens ، Rite Aid و Subway در هیئت مدیره جای دارند، اما ممنوعیت کلی در مورد بعضی از خورده فروشانی است که کارت های اعتباری تعیین شده بروی موبایل ها را می گیرند. پرداخت های موبایلی خصوصا برای محصولات و سرویس های آف لاین برای اقلیت کاربران که استفاده می کنند برای دوره ی کوتاه مدت باقی خواهد ماند اما در طول زمان کاربران جوان تر متوجه منافع این سرویس خواهند شد. به گفته راجر اینتنر شما همان اندازه که به هیئت مدیره نیاز دارید به مشتری نیز نیازمندید. 

کاملا ساده است که متوجه بشویم مشتریان چگونه به سود می رسند. سهولت و امنیت کار اما پرداخت های موبایل نیز برای خرده فروشان نیز ممکن است خوب باشد. به عنوان مثال مصلحت و سرعت بالای این عمل با بررسی تجارب ممکن می شود. به گفته آقای اینتنر به روزنامه ی آنلاین E-Commerce Time مثالی دیگر سرو غذا در یک رستوران می باشد، جایی که مردم پرداخت های خود را بدون هیچ زحمتی در پای میز خود حساب می کنند که می تواند سرعت خیلی چیزها را در آنجا بالا ببرد.

دیدگاه ها بسته شده است