فرق cms های سفارشی و cms های اپن سورس

بازدیدکننده در وب سایت تان به دنبال چیست؟
2015-10-24
سیستم پرداخت اندروید در مقابل سیستم اپل
2015-10-25

فرق cms های سفارشی و cms های اپن سورس

فرق cms های سفارشی و cms های اپن سورس
دیگر دوره وب سایت های استاتیک که همگی با یک حالت خاص بودند به پایان رسیده است. امروزه شما می توانید با سفارشی سازی CMSها، وب سایت خود را به راحتی و به گونه ای که خود می خواهید، طراحی نمایید. شما به راحتی و با کمی تغییر می توانید طراحی سایت خود را عالی و مناسب نمایید.

البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که باید قبل از انتخاب یک CMS، در خصوص آن اطلاعاتی آموزشی کسب نمایید. باید در نظر داشته باشید که این قالب را چگونه نصب نمایید زیرا که نصب آن به گونه ای که فرض می کنید یا این که با چند کلیک می توان نصب کرد، نمی باشد. در اصل نصب CMS ساده نیست. کاملا متفاوت است.
اما به اصل موضوع برمی گردیم. استفاده از سیستم مدیریت محتوا یا همان CMS دارای مزیت های بسیاری است از جمله اینکه باعث صرفه جویی در زمان می شود؛ برای مثال فرض کنید که اگر می خواهید یک وب سایتی را از اول طراحی کنید، باید وقت و هزینه زیادی را صرف کنید، ولی با CMS سریعتر و با هزینه کمتری می توانید وب سایت خود را راه اندازی نمایید و همچنین چنین سیستم هایی راحتتر می باشد. هنگامی که بحث سفارشی سازی یک قالب سی.ام.اس می آید، برای ایجاد آن شما راه ساده ای ندارید.

فرق cms های سفارشی و cms های اپن سورس

اگر دانش کافی در طراحی وب و زبان های برنامه نویسی مانندphp,My SQL,java script و غیره نداشته باشید، ممکن است ساده ترین راه که همان سی.ام.اس های اپن سورس باشد که در این صورت باید آن ها را انتخاب کنید یا می توانید با کمک یک تیم که از برنامه نویس های سی.ام.اس تشکیل شده، وب سایت خود را به صورت سفارشی طراحی نمایید.
طراحی یک وب سایت با سی.ام.اس سفارشی، کار ساده ای نمی باشد. شما باید مطمئن شوید که تماما پایدار می باشد و از آخرین plug in های امنیتی برای حفاظت از اطلاعات شما و جلوگیری از هک شدن، برخوردار می باشد. برای این کار می توانید از یک برنامه نویس سی.ام.اس استفاده کنید و او را به استخدام شرکت خود دربیاورید.
استفاده از قالب های اپن سورس متفاوت است. شما باید به کارمندانی که برای شرکت شما کار می کنند، اعتماد کامل داشته باشید، به دلیل اینکه امنیت چنین قالب هایی پایین می باشد و البته چنین وب سایت هایی دارای مزیت ها و معایب خاص خود می باشند. اما یک مشکلی که چنین قالب هایی دارند این می باشد که نمی توانید وب سایت خود را توسط کلمات و عبارت مورد دلخواه خود، طراحی و تعریف کنید. در اصل چنین وب سایتی نمی تواند تمامی نیاز های شرکت شما را پاسخگو باشد. برای همین است که استفاده از یک طراحی سفارشی توصیه می گردد. همه این ها، بستگی به چشم اندازها و هدف وب سایت شما دارد. اگر می خواهید یک وب سایت ساده بدون هیچ گونه مشکلی طراحی نمایید، می توانید از قالب های اپن سورس وردپرس، دروپال یا جوملا استفاده نمایید. اما اگر می خواهید که وب سایت شما یک برند و با بقیه کاملا متفاوت باشد از سی.ام.اس های سفارشی استفاده کنید.

دیدگاه ها بسته شده است