نسخه ۵٫۳ تلگرام با قابلیت‌ تنظیم کامل تصویر زمینه منتشر شد

چند راهکار ساده برای افزایش سرعت گوشی های اندرویدی
2019-02-03
طراحی سایت رایگان ویژه کادر درمانی
2020-05-10

نسخه ۵٫۳ تلگرام با قابلیت‌ تنظیم کامل تصویر زمینه منتشر شد

نسخه ۵.۳ تلگرام برای iOS و اندروید منتشر شد تا سیستم کاملی از امکانات شخصی‌سازی در بخش تصاویر پس‌زمینه چت به این سرویس پیام‌رسانی محبوب اضافه شود .

امکان آپلود تصویر زمینه توسط کاربران در کنار سایر ویژگی‌های جدید ، باعث شده است تا این پیام رسان بیشتر از گذشته محبوب شود . هم اکنون کاربران تلگرام می‌توانند تصویر زمینه چت را از میان طیف گسترده تصاویر پیش‌فرض ، انتخاب کنند .

در صورتی که کاربران موفق به پیدا کردن تصویر موردنظر نشوند ، می‌توانند از بخش جستجوی برنامه به منظور یافتن تصویر مورد علاقه استفاده کنند ، همچنین امکان آپلود تصاویر شخصی هم وجود دارد.

روند تنظیم تصاویر زمینه هم آپدیت شده است . نسخه جدید تلگرام ، قابلیت تار کردن تصاویر جهت بهبود وضعیت خوانایی در چت را فراهم خواهد کرد، اما متاسفانه این ویژگی فراتر از حد انتظار بوده و می‌تواند مانع تشخیص صحیح تصویر شود.

شما می‌توانید موشن افکت را فعال کنید که در نتیجه آن ، زمانی که گوشی را میچرخانید ، یک اختلاف منظر با والپیپر شما ایجاد خواهد شد.

در آپدیت جدید تلگرام امکان داشتن یک الگو برای زمینه وجود دارد ، همچنین می‌توانید رنگ زمینه دلخواه خود را برای الگو انتخاب کنید ، البته طیف وسیعی از تنظیمات الگو هم به صورت پیش‌فرض قرار گرفته است.

هنگامی که زمینه را انتخاب کردید ، می‌توانید آن را با یک ضربه در کلیه دستگاه‌های خود فعال کنید . اینطور که پیداست، امکان اشتراک‌گذاری زمینه شخصی با سایر کاربران هم وجود دارد . در حال حاضر آپدیت جدید تلگرام ۵٫۳ برای اندروید و آی او اس جهت دانلود در دسترس قرار دارد .

دیدگاه ها بسته شده است