ارتباط با مشتری از طریق ایمیل چگونه است؟

خرید اینترنتی آسان و مطمئن
2015-01-31
تجارت و بازرگانی الکترونیک
2015-01-31

ارتباط با مشتری از طریق ایمیل چگونه است؟

ارتباط با مشتری از طریق ایمیل چگونه است؟

این مساله که دقیقا تصمیم به خرید مورد اشاره شده در این پیام دارند،اما سود حاصل از ارتباطات ایمیلی بعضی مواقع سریع به دست نمی آید ولی خیلی با ارزشتر است .

اگر ایمیل شما صداقتتان را به مشتریانتان ثابت کند مطمئنا آنها بین شما و رقبایتان شما را انتخاب خواهند کرد.تناوب خریدشان از شما برقرار خواهد شد(مشتری پروپا قرص شما خواهند شد) و از همه مهتر اینکه آنها اختیاری بازاریاب شما خواهند شد،شما را به دیگران معرفی خواهند کرد.ایمیل محتوی پیام شما هدف ایده آل شما برای جمع آوری بازخورد نظر مشتریانی که خیلی برای شما اهمیت دارند را برآورده خواهد کرد.هیچ کسی بهتر از شما نمی تواند با مشتریانتان حرف بزند ولی برخی رسوم و قوانین عمومی میتواند به تاثیرپذیری پیامتان حسابی کمک کند.

ارتباط با مشتری از طریق ایمیل چگونه است؟

٭ به آنها خوش آمد گویی کنید. همیشه بهترین و ساده ترین راه را برای برقراری ارتباطات تنگاتنگ با مشتریان برای حال و آینده انتخاب کنید.هنوز بهترین راه اینست که مشتریانتان را به دریافت ایمیل از شما و خواندن آنها ترغیب کنید.

٭ آنها را وابسته کنید.شما بیشتر  client تان را می شناسید و شما بیشتر علایق و نیازهای آنها را می دانید.ایمیل شما باید این موارد را منعکس کند.

٭ راه آنها را برای رسیدن به مقصد کوتاه کنید.وقتی اطلاعات مورد نیازشان زیاد است برای خوانندگان بهترین راه ممکن را در اختیارشان بگذارید.در نتیجه آنها به هدف خواهند رسید.

برنامه های زیادی برای کمک به جهت مدیریت لیستهای شما و ساخت و ارسال پیام بدون هیچگونه سرمایه گذاری در نرم افزار و سایر موارد وجود دارد . برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به سایتهایی مانند Roving.com سری بزنید.برنامه های زیادی برای کمک به جهت مدیریت لیستهای شما و ساخت و ارسال پیام بدون هیچگونه سرمایه گذاری در نرم افزار و سایر موارد وجود دارد . برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به سایتهایی مانند Roving.com سری بزنید.

و اما ارتباط بهتر با مشتری با پیاده سازی Microsoft CRM :

طبق گزارش سالانه شرکت BAIN & COMPANY درباره‌ ابزارهای برتر مدیریتی، در سال ۲۰۱۳ برای چندمین سال پیاپی نرم افزار CRM  همچنان به عنوان محبوب‌ترین و برترین ابزار مدیریتی برگزیده شده است. تمرکز و تخصص کارا سیستم، پیاده سازی سیستم Microsoft CRM با رویکرد استراتژیک است که به شما کمک می کند تا علاوه بر بهینه سازی و رفع چالشهای سازمانی در حوزه مدیریت بازاریابی و فروش، خدمات client تان و مدیریت ارتباطات و فرآیندهای سازمانی، مزیتهای رقابتی پایدار در فضای رقابتی پرتنش کنونی داشته باشید.

ما در کارا سیستم، تجربیات موفق را در اختیار شما قرار می دهیم و متعهد هستیم تا چالشهای شما را در حوزه مدیریت بازاریابی، فروش و خدمات مشتریان به طریقی منحصربفرد حل کنیم. تجربیات و دانش ما، حاصل سالها فعالیت افراد کلیدی تیم کارا سیستم در حوزه مدیریت بازاریابی و فروش، فناوری اطلاعات و مدیریت ارتباط با client در صنایع مختلف می باشد. رویکرد ما در ارائه خدمات، نتیجه گرایی است و تا حصول نتیجه مطلوب در کنار شما بعنوان یک شریک تجاری خواهیم ماند.

تخصص و تجربه تیم کارا سیستم در مدیریت بازاریابی و فروش و نیز تسلط ما بر سیستم CRM و کاربردهای آن، به شما کمک خواهد کرد که بیشترین منفعت ممکن را از پیاده سازی سیستم CRM کسب نمایید که این از مزیتهای رقابتی کارا سیستم می باشد.

دیدگاه ها بسته شده است