افزایش بازدید سایت بعد از طراحی سایت

تصاویر پس زمینه و طراحی سایت؟!
2015-10-11
ظاهر در طراحی سایت مهم تر است یا محتوا؟
2015-10-11

افزایش بازدید سایت بعد از طراحی سایت

افزایش بازدید سایت بعد از طراحی سایت

همه وبمستران به دنبال این هستند که بعد از طراحی سایتشان، افزایش بازدید از مقالات سایتشان را نیز ارتقا دهند، این گونه است که برای افزایش بازدید سایت روش های بسیار زیادی موجود است. به طور نمونه شما اگر علاقه مند هستید که بازدید سایتتان را افزایش دهید، این افزایش بازدید زمانی برای شما مفید خواهد بود که بازدید کننده واقعا از مقالاتی که در سایت قرار داده اید استفاده ببرد. در دنیای اینترنت روش های غیر واقعی برای افزایش بازدید وجود دارد اما ما پشنهاد نمی کنیم از این روش ها استفاده نمایید.

این روش ها فقط برای کاهش الکسای سایت شما مفید خواهد بود، هدف ما هم از افزایش بازدید سایت در حقیقت داشتن آن دسته از کاربران دائمی سایت می باشد، روشن است که برای این کار باید تمامی مقالات مفیدی در سایتتان انتشار می دهید، باید آن ها را در شبکه های اجتماعی منتشر نمایید. انتشار اخبار سایت شما در شبکه های اجتماعی باعث خواهد شد کاربران زیادی به صورت دوره ای هم که شده به سایت شما مراجعه کنند؛ البته این موضوع زمانی امکان پذیر خواهد بود که مطالب منتشر شده در سایت شما از جذابیت خاصی برخوردار باشد، از همین رو همیشه سعی کنید از سوژه هایی برای ارسال مقالات در سایتتان استفاده کنید که بسیاری از افراد جامعه به دنبال مطالعه آن هستند.

افزایش بازدید سایت بعد از طراحی سایت

پس از طراحی سایت افزایش بازدید باعث می شود سرعت پیشرفت سایت شما بیشتر شود ، این نکته را هم در نظر داشته باشید که هیچگاه از ادامه مسیر ناامید نشوید. سیر پیشرفت سایت شما در ابتدای امر مقداری با تاخیر انجام خواهد شد پس از ادامه مسیر ناامید نشوید . پس از طراحی سایت حتما این نکته را هم در نظر داشته باشید که سئو سایت هم راهی بسیار مناسب برای افزایش بازدید شما خواهد بود . سئو سایت باعث ورود کاربران استراتژیک و جدید به سایت شما خواهد شد.

پس از اینکه شما مقاله پر محتوایی را در سایتتان منتشر کردید نوبت به انتشار این اخبار در شبکه های اجتماعی می باشد. در واقع این عاملی که برای شما ذکر کردیم، علاوه بر اینکه باعث می شود بازدید سایت شما افزایش یابد، بلکه در گام دوم باعث خواهد شد کاربرانی که وارد سایت شما می شوند به یکی از کاربران دائمی سایت شما تبدیل شوند، این گونه است که برای تبدیل این کاربران به کاربران دائمی باید محیط سایت شما به گونه ای باشد که کاربران بتوانند با سایتتان ارتبط برقرار کنند؛ به این صورت که وقتی کاربر با سایت شما ارتباط برقرار می نماید، مطمئنا زمان دیگری را هم برای مشاهده اخبار به سایتتان مراجعه خواهند کرد. از روش های دیگری که می توان گفت باعث افزایش بازدید از سایت می شوند، این است که می توان به درج تبلیغات در سایت های پر بازدید اشاره کرد.

دیدگاه ها بسته شده است