ایجاد فایل بر روی سرور توسط php

تبدیل آرایه به متن در php
2015-02-16
کد php جهت ایجاد subdomain در cpanel
2015-02-16

ایجاد فایل بر روی سرور توسط php

ایجاد فایل بر روی سرور توسط php

همان طور  که در زیر مشاهده می کنید لینک سایتی را برای شما آورده ایم که مربوط به یک قطعه کد php می باشد و به نام فانکشن می باشد. اگر مایل به دیدن این قطعه کد می باشید می توانید با کلیک روی لینک مورد نظر، با آن آشنا شده و در صورت لزوم از آن استفاده کنید.

جهت ایجاد فایل بر روی سرور توسط php از کد زیر استفاده نمایید:

ایجاد فایل بر روی سرور توسط php
این پست که در ادامه مشاهده خواهید کرد برای ایجاد فایل بر روی سرور توسط php برای کاربران عزیز معرفی خواهد شد. برای اینکه با ایجاد فایل بر روی سرور توسط php بیشتر آشنا شوید، با رفتن به ادامه می توانید اطلاعات لازم در زمینه ایجاد فایل بر روی سرور توسط php  را به دست آورید.ما هم چنین در این پست قطعه کدی را آورده ایم که مطمئنا می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند و مفهوم را به شما کاربران محترم منتقل کند.
در ابتدای مطلب به آدرس سایتی اشاره شد که شما را جهت ساخت فایل بر روی سرور توسط php راهنمایی خواهد کرد و این فایل طوری است که جهت اجرا استفاده می شود و یا به عبارت دیگر کد اجرایی آن البته به صورت قطعه کدی آورده شده است. در صورت دانستن ایجاد فایل بر روی سرور توسط php   می توانید این قطعه کد را مشاهده کنید و به اطلاعات خود بیفزایید.
$handle = fopen(“/home/rasmus/file.txt”, “r”); $handle = fopen(“/home/rasmus/file.gif”, “wb”); $handle = fopen(“http://www.example.com/”, “r”); $handle = fopen(“ftp://user:password[at]example.com/somefile.txt”, “w”);

دیدگاه ها بسته شده است