تبدیل آرایه به متن در php

تبدیل هر وب سایت به سایت موبایل توسط phpMobilizer
2015-02-16
ایجاد فایل بر روی سرور توسط php
2015-02-16

تبدیل آرایه به متن در php

تبدیل آرایه به متن در php

این پست که در ادامه مشاهده خواهید کرد برای تبدیل آرایه به متن در php می باشد که می خواهیم در ادامه قطعه کد مورد استفاده در آن را برای شما توضیح دهیم. برای اینکه با تبدیل آرایه به متن در php بیشتر آشنا شوید، با کلیک روی ادامه مطلب می توانید ادامه مطلب را مشاهده کنید و  اطلاعات لازم در زمینه تبدیل آرایه به متن در php را به دست آورید.

این پست که در ادامه مشاهده خواهید کرد برای تبدیل آرایه به متن در php برای کاربران عزیز معرفی خواهد شد. برای اینکه با تبدیل آرایه به متن در php بیشتر آشنا شوید، با رفتن به ادامه می توانید اطلاعات لازم در زمینه تبدیل آرایه به متن در php  را به دست آورید.ما هم چنین در این پست قطعه کدی را آورده ایم که مطمئنا می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند و مفهوم را به شما کاربران محترم منتقل کند.
در ابتدای مطلب به آدرس سایتی اشاره شد که شما را جهت تبدیل آرایه به متن در  php راهنمایی خواهد کرد و این فایل طوری است که جهت اجرا استفاده می شود و یا به عبارت دیگر کد اجرایی آن البته به صورت قطعه کدی آورده شده است. در صورت دانستن تبدیل آرایه به متن در  php   می توانید این قطعه کد را مشاهده کنید و به اطلاعات خود بیفزایید.

در زیر همان طور که توضیح دادیم، قطعه کد معرفی شده می باشد و با استفاده از  آن می توانید تغییر لازم در طراحی سایت خود با کد  php  را مشاهده کنید. کد php  زیر برای علاقمندانی گذارده شده است که کنجاوانه منتظر پیدا کردن بهترین و بهینه ترین راه را برای بهینه سازی وب سایت خود می باشند. شما را دعوت به خواندن این قطعه کد می کنیم و امیدواریم که مفید واقع شود.

جهت تبدیل آرایه به متن در php از کد زیر استفاده نمایید:

string implode ( string $glue , array $pieces ); $array = array(‘lastname’, ’email’, ‘phone’); $comma_separated = implode(“,”, $array); echo $comma_separat

ed; // lastname,email,phone // Empty string when using an empty array: var_dump(implode(‘hello’, array())); // string(0) “”

دیدگاه ها بسته شده است