ایجاد و ارزیابی انواع مدل کسب و کار الکترونیکی در طراحی سایت (بخش دوم)

ایجاد و ارزیابی انواع مدل کسب و کار الکترونیکی در طراحی سایت (بخش اول)
2015-01-24
ایجاد و ارزیابی انواع مدل کسب و کار الکترونیکی در طراحی سایت (بخش سوم)
2015-01-25

ایجاد و ارزیابی انواع مدل کسب و کار الکترونیکی در طراحی سایت (بخش دوم)

بسیاری از جنبه های ایجاد مدل کسب و کار الکترونیکی و طراحی سایت به عنوان موتور رشد آینده به چالش کشیده شده است که محققان و مدیران باید اقدام به حل این مشکل نمایند.

هدف بعضی از روش های جستجو تعیین دیدگاه های جدید تجارت الکترونیک است اما نمی توانند فرایندهای کسب وکار اصلی را تعریف کنند. در هر صورت واقعیت این است که در وضعیت های مختلف مدل کسب وکار اینترنتی مولفه های اصلی کمی وجود دارد که به ما اجازه تمرکز دقیق بر روی فرایند کسب وکار و ارزش مشتری را می دهد.

فرایند های عمومی NPD (new product development) زمینه مفهومی برای تمامی فرایند های توسعه را فراهم می سازد. با کمی تغییر امکان توسعه مدل های سیستماتیک جدید کسب وکار اینترنتی ،ایجاد روش های مختلف با پیشنهاد ارزش کمی به مشتریان و تعریف مناسب برای فرایند کسب وکار است.  یک فرایند کسب وکار جهت طراحی سایت باید با تمام جزییات شرح داده شود تا تفاوت میان جریان اصلی کسب وکار و حالتهای مختلف آن روشن شود.

درباره کسب و کار الکترونیکی بیشتر بدانید

هدف بعضی از روش ها جستجو برای دیدگاه های سودبخش جدید تجارت الکترونیک است اما نمی توانند فرایندهای کسب وکار اساسی راتعریف کند در هر صورت واقعیت این است که در وضعیت های مختلف مدل کسب وکار اینترنتی مولفه های اصلی کمی وجود دارد که به ما اجازه تمرکز دقیق بر روی فرایند های کسب وکار و ارزش مشتری را می دهد.

تمام تلاش  ما در جهت رسیدن به روش های مختلفی است که بصورت یکپارچه تحت یک چارچوب سیستماتیک کار کنند. به ندرت از تمامی روش ها در یک کسب وکار استفاده می شود در نتیجه برای تمامی خوانندگان استفاده از یک روش یا بعضی از روش ها مناسب خواهد بود به طور خلاصه حس خواهیم کرد که روش ها چگونه کار میکنند و قبلا در کجا مورد استفاده قرار گرفته اند.

مدل سازی فرایند کسب و کار

در قلب مدل کسب وکار ایده های انتزاعی چگونگی عملکرد یک کسب وکار و علاوه بر آن تعیین چگونگی درک مشتریان از نوع کسب و کار به اثبات رسیده است. به منظور ایجاد مدل های مختلف کسب و کار اینترنتی جدید توصیف فرایند کسب وکار با وضوح بیشتر ضروری است.

دیدگاه ها بسته شده است