بازاریابی از طریق اینستاگرام

معایب طراحی سایت با فلش چیست؟
2015-11-07
آموزش php : معرفی متغیرها
2015-11-09

بازاریابی از طریق اینستاگرام

بازاریابی از طریق اینستاگرام به چه صورت می باشد؟

در این مقاله سعی شده است که به طور خلاصه و مفید، نکاتی ساده برای بازاریابی در اینستاگرام و تبلیغات اینستاگرام برای رسیدن به فروش زیاد و همینطور جذب مخاطب و کاربر فراوان گفته شود و در این امر شما را در رسیدن به اهدافتان نزدیک نماییم.

اولین و مهمترین نکته بازاریابی با اینستاگرام بهینه سازی پروفایل می باشد :

اینستاگرام این قابلیت را به کاربران خود می دهد تا به آسانی یکی از اعضای این برنامه شوند و ویژگی ها و بیوگرافی خودشان را در آن به اشتراک بگذارند، سعی کنید که پروفایل خود را به درستی و با اطلاعات مفید پر کنید تا از آن به درستی استفاده شود. اگر سایت مشخصی دارید می توانید از آن نام ببرید و در صفحه اینستاگرام خود به آن اشاره ای داشته باشید. اگر تبلیغ در اینستاگرام را برای کسب و کارتان انتخاب نموده اید باید این نکته را در نظر بگیرید که در چندین حوزه فوکوس کنید. یک عکس خوب و مرتبط برای پروفایل خود بکار ببرید تا کاربران به آسانی شما را پیدا نمایند.

بازاریابی با اینستاگرام

این شبکه اجتماعی بسیار پر کاربرد شده و از لحاظ قدرت تعامل کسب و کار مفید و قابل استفاده می باشد و قادر است تا با نمایش خلاقانه و استادانه تصاویر و عکس های محصولات و پیاده سازی با کمک هشتگ ها افزایش فروش را به همراه داشته باشد . کاربران فعال شبکه ی اینستاگرام بسیار زیاد هستند و اینستاگرام از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد به خصوص اینکه تمامی فعالیت ها در آن بر پایه به اشتراک گذاشتن عکس ها می باشد. پس تلاش کنید اسم پروفایلتان به گونه ای انتخاب شود که همانند نام کاربری در دیگر شبکه های اجتماعی مثل توییتر باشد و بتوان به راحتی به عنوان  هشتگ مورد استفاده قرار داد. در قسمت bio اطلاعات جالب و جذاب و مفید در حوزه تجارت خود وارد نمایید و این قسمت یکی از قسمت های مهمی است که باید بیشترین تلاش را برای معرفی خود نمایید.

آدرس وب سایت را در قسمت bio وارد نمایید :

تنها جایی است که در پروفایل اینستاگرام میتوانید یک لینک در آنجا بگذارید .در نظر داشته باشید که چه نوع لینکی در این قسمت می خواهید قرار بگیرد. اگر سعی دارید کاربران به صورت مستقیم به سایتتان مراجعه نمایند ، آدرس اصلی سایت را در این قسمت قرار دهید. اما اگر قصدتان این است که یک موضوع خاصی را در سایتتان مشاهده نمایند تنها آدرس همان صفحه را در این قسمت وارد نمایید و امکان ویرایش لینک را نیز خواهید داشت.

اکانت را در حالت عمومی قرار دهید :

اگر از اکانت شخصی استفاده می کنید می توانید محدودیت برای آن قائل شوید و اما اگر برنامه اینستاگرام را برای توسعه و پیشرفت کسب و کار بکار می برید بایستی در حالت عمومی قرارداده شود و در نتیجه ی این کار باعث بالا رفتن تعداد فالوور اینستاگرام برای کسب و کار شما خواهد شد. به دلیل اینکه بسیاری از کاربران اول می خواهند تصاویر را ببینند و سپس شما را (follow) نمایند.

هشتگ hashtag به کار ببرید:

به کار بردن  هشتگ یک روش فوق العاده ای می باشد و سبب می شود که عکس های شما در دید عموم نظاره شود و کاربران تازه و جدید فراوان جذب شوند و با کسب و کارشما آشنا شوند. سعی کنید از ۵ تا ۷ هشتگ که با کسب و کارتان هماهنگ و مطابقت می کند انتخاب نمایید. هشتگ های مشهور که به کسب و کارتان ربطی ندارد هیچ وقت استفاده ننمایید، بایستی بدانید استفاده مفید از هشتگ ها منجر به افزایش دنبال کننده یا فالور اینستاگرام برای شما خواهد شد.

محتوای مختلف تولید نمایید :

همانطور که در شبکه های اجتماعی دیگر مشاهده کردید، پست های شما فقط مرتبط با شما و محصولات و کسب و کارتان الزامی نیست که باشد. در پشت پرده نیز از محتویات مربوط به زمینه فعالیت نیز می توان گفت.

تصاویر و فیلم در اینستا خود استفاده نمایید :

آمار نشان می دهد که تعداد عکس ها از ویدیو ها بیشتر است. تلاش خود را کنید تا این نسبت از عکس ها و ویدئو ها یکسان و به یک اندازه باشد چون که ویدیو بر روی مخاطبان تأثیر بسزایی خواهد داشت.

از فیلترهای تصویری استفاده نمایید :

برای بالا بردن و ارتقا ویدئو و تصویر در اینستاگرام فیلترهایی وجود دارد. به طور متوسط به کار بردن این فیلترهای تصویری سبب جالب تر شدن تصاویر و ویدئو ها می شود با تمامی این توصیف ها ما پیشنهاد می دهیم که پیج آماده اینستاگرام خریداری نمایید، چون اگر بخواهید تمامی این نکات را رعایت نمایید و به اهداف خود که افزایش بازدهی و عملکرد است مدت زمان زیادی صرف می شود تا به این هدف برسید.

دیدگاه ها بسته شده است