تا به حال درباره گران ترین دامنه های اینترنتی جهان شنیده اید؟

گوگل به سایت های ریسپانسیو اهمیت بیشتری می دهد!
2015-10-12
از xmlhttprequest بدانید!
2015-10-13

تا به حال درباره گران ترین دامنه های اینترنتی جهان شنیده اید؟

تا به حال درباره گران ترین دامنه های اینترنتی جهان شنیده اید؟

حتما می دانید که هزینه سالانه ثبت دامنه های اینترنتی به طور متوسط برای دامنه های موجود با پسوند دات کام ۱۰ دلار است. اما وقتی دامنه قبلا توسط شخص دیگری ثبت شده باشد، دیگر ۱۰ دلار برای خرید یک دامنه کافی نیست. گاهی اوقات برای خرید یک دامنه هزاران دلار یا حتی میلیون ها دلار نیاز است. هرچه آدرس دامنه رند تر باشد قیمت سایت هم بالاتر می رود. البته همیشه در هر معامله ای توان مالی خریدار، انصاف فروشنده و میزان تقاضا روی قیمت معامله موثر است.

با افزایش تعداد کاربران اینترنت در جهان، آدرس های اینترنتی هر روز بیشتر اشغال می شوند و تعداد دامنه های موجود برای ثبت با پسوند های پر طرفدار روز به روز کمتر می شود. نتیجه چیست؟ بله در جواب باید گفت که افزایش سرسام آور قیمت دامنه های رند می باشد. اینجا فهرستی از گران ترین دامنه های جهان که مورد معامله قرار گرفته اند، را به شما معرفی می کنیم. شاید برای شما هم جالب باشد که گران ترین معامله دامنه در جهان تا همین حالا مربوط به دامنه ای در زمینه بیمه خودرو می باشد.

تا به حال درباره گران ترین دامنه های اینترنتی جهان شنیده اید؟

۱٫اولین دامنه CarInsurance.com است که گرانترین دامنه جهان به مبلغ $۴۹,۷۰۰,۰۰۰  است که دامنه ای در زمینه بیمه خودرو می باشد که در سال ۲۰۱۰ معامله شده است.

۲٫Insurance.com  هم برای خدمات بیمه ای است، این دامنه به مبلغ $۳۵,۶۰۰,۰۰۰ در سال ۲۰۱۰ معامله شده است.

۳٫VacationRentals.com در سال ۲۰۰۷ به قیمت $۳۵,۰۰۰,۰۰۰  به فروش رسید دامنه ای که در زمینه اجاره خانه برای تعطیلات اختصاص دارد.

۴٫PrivateJet.com دامنه ای در زمینه جت های شخصی به ارزش $۳۰,۱۸۰,۰۰۰  در سال ۲۰۰۹ توسط یک شرکت هواپیمایی به نام Nations Luxury Transportation خریداری شد.

۵٫Internet.com دامنه ای یک کلمه ای است و یکی از رند ترین دامنه های جهان در اینترنت به نام “اینترنت” می باشد و قیمت مورد معامله $۱۸,۰۰۰,۰۰۰ فروخته شده توسط شرکت WebMediaBrands برندهای مدیای وب و خریدار شرکت QuinStreet است.

۶٫Insure.com  باز هم دامنه ای در زمینه بیمه – قیمت $۱۶,۰۰۰,۰۰۰ 

۷٫S=*x.com  دامنه ای به قیمت $۱۳,۰۰۰,۰۰ یک سایت بزرگسالان که در سال ۲۰۱۰ فروخته شده.

۸٫Hotels.com در صنعت هتل داری هم دامنه ای برای سایت هتل ها به مبلغ  $۱۱,۰۰۰,۰۰۰ در سال ۲۰۰۱ معامله شده است.

۹٫Fund.com دامنه ای برای سرمایه گذاری فروخته شده به قیمت $۹,۹۹۹,۹۵۰ در سال ۲۰۰۸

۱۰٫P-*rn.com  بازهم دامنه ای با محتوای بزرگسالان به قیمت $۹,۵۰۰,۰۰۰ که در سال ۲۰۰۷ فروخته شده است.

۱۱٫P*-*no.com  دامنه ای دیگر با محتوای بزرگسالان به قیمت $۸,۸۸۸,۸۸۸ که اخیرا در سال ۲۰۱۵ معامله شده است.

۱۲٫FB.com فیس بوک در سال ۲۰۱۰ این دامنه را به قیمت  $۸,۵۰۰,۰۰۰ از American Farm Bureau Federation یعنی فدراسیون مزرعه آمریکا خریداری کرد. این فدراسیون از fb.com برای دامنه رسمی خود استفاده می کرد که بعد از فروش آن دامنه fb.org را جایگزین کرد. حتما ۸ ملیون و پانصد هزار دلار ارزش تغییر یک پسوند دامنه را برای این فدراسیون داشته است.

۱۳٫RealEstate.com سایت املاک در زمینه خرید، فروش و اجاره مسکن به قیمت $۸,۲۵۰,۰۰۰

۱۴٫Business.com سایت بیزینس $۷,۵۰۰,۰۰۰  در سال ۱۹۹۹

۱۵٫Diamond.com سایت الماس در زمینه طلا و جواهر قیمت فروش دامنه $۷,۵۰۰,۰۰۰ در سال ۲۰۰۶

۱۶٫Slots.com سایتی در زمینه بازی های کاز-ینو که به قیمت $۵,۵۰۰,۰۰۰ فروش رفته

۱۷٫toys.com یک دامنه در زیمنه اسباب بازی توسط شرکت اسباب بازی R به مبلغ $۵,۰۰۰,۰۰۰ خریداری شد و درست چند ماه بعد از خرید دامنه candy.com که ۳ میلیون دلار خریداری کرده بود.

۱۸٫toys.com یک دامنه در زیمنه اسباب بازی توسط شرکت اسباب بازی R به مبلغ $۵,۰۰۰,۰۰۰ خریداری شد درست چند ماه بعد از خرید دامنه candy.com که ۳ میلیون دلار خریداری کرده بود.

۱۹٫Medicare.com یک سایت بیمه درمانی دیگر به مبلغ ۴٫۸ میلیون دلار در سال ۲۰۱۴ معامله شد.

دیدگاه ها بسته شده است