گوگل به سایت های ریسپانسیو اهمیت بیشتری می دهد!

به رتبه سایت ها در الکسا و موتورهای جستجو اعتماد کنیم؟
2015-10-12
تا به حال درباره گران ترین دامنه های اینترنتی جهان شنیده اید؟
2015-10-12

گوگل به سایت های ریسپانسیو اهمیت بیشتری می دهد!

گوگل به سایت های ریسپانسیو اهمیت بیشتری می دهد!

اخیرا برای گوگل، این موضوع اهمیت بسیاری پیدا کرده که وب سایت ها برای نسخه موبایل خود هم از طراحی بهینه سازی شده استفاده کنند. این اهمیت تا جایی پیش رفته است که غول جستجو تقریبا دو ماه پیش و در فوریه، اعلام کرد که از ۲۱ آوریل، وب سایت هایی که از طراحی برتری برای دستگاه های همراه برخوردار باشند، مشخصا در نتایج گوگل تاثیرگذار خواهند بود، به همین دلیل است که این موضوع اهمیت بسیاری پیدا کرده و وب سایت ها برای نسخه موبایل خود نیز از طراحی بهینه ای استفاده می کنند. در واقع این اهمیت تا جایی جلو رفته است که مشخصا در نتایج جستجوی کاربران رتبه بهتری خواهند داشت.

از امروز افرادی که توسط موبایل به جستجو در گوگل بپردازند، می توانند از وب سایت هایی با کیفیت بالاتر دیدن کنند. حتی در جایی کمپانی مورد نظر اعلام کرده است که حالا وب سایت هایی در جستجوها اولویت یافته اند که کاربر بتواند پس از ورود به آن ها،‌ به سادگی و بدون نیاز به زوم کردن و یا چرخاندن موبایلش برای ایجاد فضای بیشتر، متن موجود در آن ها را بخواند.

گوگل به سایت های ریسپانسیو اهمیت بیشتری می دهد!

حتی گوگل می گوید که کاربران از این موضوع نگرانی نداشته باشند زیرا همواره الویت اول گوگل، هماهنگی موضوعی میان خود جستجو و نتیجه ی جستجو خواهد بود. هم چنین این کمپانی در ادامه بیان کرده است که آن ها همچنان از مشخصه های بسیاری برای نشان دادن نتایج اول خود بهره می گیرند.

همان طور که شما در اطلاع هستید، از آنجایی که تبلت ها از نمایشگری بزرگتر بهره می برند و تجربه ای تقریبا مشابه با PC ها را به ارمغان می آورند، قانون بهینه بودن وب سایت ها برای داشتن رتبه بالاتر در جستجو برای آن ها اعمال نخواهد گشت. اگر وب سایتی دارید و می خواهید بهینه بودن و یا نبودن آن را امتحان کنید، گوگل ابزاری را برای همین کار در اختیار شما گذاشته است.

دیدگاه ها بسته شده است