تبدیل بازدید کننده به یک مشتری راغب

طراحی سایت : آموزش css3، قواعد نوشتن واحدها
2016-01-18
آموزش wordpress در طراحی سایت : جلسه دوم
2016-01-20

تبدیل بازدید کننده به یک مشتری راغب

راه های تبدیل یک بازدید کننده ساده به یک مشتری راغب :

در طراحی سایت و به دنبال آن بازاریابی که برای سایت می کنیم، می توانیم بازدید کننده ساده ای که فقط یک بازدید عادی از سایت داشته به یک مشتری دائمی و راغب تبدیل کنیم. در بازاریابی دیجیتال زمانی که یک بازدید کننده به وب سایت تان سر می زند، در واقع رو به شما آورده و می خواهد یکی از مشتریانتان شود. اما این بله ای که می خواهید از طرف بازدید کننده دریافت کنید، باید شرایطی را شامل شود. پس با ما همراه شوید تا این راه ها را بشناسید.

۱٫نیاز مشتری را بفهمید و آن را برای پیدا کردن راحتتر کنید

در تجارت آنلاین باید تجربه کاری را مد نظر قرار دهید چون حرف اول را می زند. چه client و چه مردم عادی دوست دارند که خواسته هایشان زودتر به حقیقت برسد. اصلی که به عنوان قانون «سه کلیک» شناخته می شود و نیز به عنوان استیو جابز به عنوان قانون استاندارد این مقوله شناخته می شود. قانون سه کلیک در هر سایتی مورد استفاده قرار می گیرد. پس باید کل فرآیندتان را به سه کلیک خلاصه کنید. از طریق ابزارها و پلتفرم های تحلیلی یا نظرسنجی می توانید مشتری را در اختیار داشته باشید. مثلا ابزار هایی نظیر Marketizator و یا UserTesting به شما در شخصی سازی و بهینه سازی وبسایت تان بر اساس داده های کاربران کمک می کنند. با تعاملی با کاربران واقعی با یکدیگر دارند، و امتیازدهی هایی که به سایت داده می شود، به دید خوبی از این قضیه می رسید. اگر به دنبال درست کردن بازدید کنندگان راغب هستید، می توانید روی کمک های خارجی هم می توانید حساب کنید. با استفاده از ابزار هایی مثل Trendemon و MixPanel می توانید رفتار کاربر خود را از برخورد اول تا آخرین کلیک دنبال کنید.

تبدیل بازدیدکننده به مشتری راغب

۲٫به مشتری در عمل نشان دهید که چه می خواهید بفروشید

از client و مشکلش و محصول خود یک فرایند بسازید؛ در واقع یک حرکت کوتاهی که از رضایت client شروع می شود تبدیل می شود به یک خواسته نهایی بزرگ که مشتری را به یک client دائمی تبدیل می کند. پس اینجا مشتری خود را به کاراکتر اصلی، مشکل او را به دشمن، و محصول خود را به راه حل او تبدیل کنید. یکی از شیوه هایی که می توانیم به شما معرفی کنیم تایید اجتماعی است. به گفته دکتر رابرت چیالدینی افراد وقتی در مورد انجام کاری دچار تردید هستند، تمایل دارند به تصمیمات و اقدامات اطرافیان خود نگاه کنند. آنها می خواهند بدانند که دیگران در چنین موقعیت هایی چه می کنند. به خاطر نمونه هایی هم مثل تعریف و تمجید کاربران مشکل تان را می توانید حل کنید. به این ترتیب وقتی بازدید کننده های وبسایت شما نظرات کسانی را می خوانند که درست مثل خودشان هستند و محصول شما را استفاده کرده اند و از آن خوششان آمده، به راه حل شما اعتماد بسیار بیشتری خواهند کرد.

۳٫به مشتریانتان پیشنهادات شخصی سازی شده بدهید

به هر کسی یک پیشنهاد ویژه بدهید مطمئنا دوست خواهد داشت چون به آن ها حسی می دهد که معامله خوبی دارند انجام می دهند. با دادن پیشنهادات ویژه شخصی سازی شده بهترین راه ها را برای رسیدن به یک فروش جدید را به دست آورید. در واقع همان چیزی را به client پیشنهاد می دهید که واقعا لازم دارد. پس این کار باعث می شود تا راحت تر به پیشنهاد ویژه تان پاسخ مثبت دهد. با این خصوصیت برندتان را به همه می شناسید. اگر یک مشتری از پیشنهادی که به او شده راضی باشد، احتمال آنکه این اطلاعات را به حلقه ی دوستان خود نیز منتقل کند بسیار زیاد است. می توان از هر پستی که مشتری در این باره ثبت می کند انتظار ۱۰۰۰ بازدید جدید داشت. 

دیدگاه ها بسته شده است