تبلیغات آنلاین در طراحی سایت (بخش ششم)

تبلیغات آنلاین در طراحی سایت (بخش پنجم)
2015-01-27
تبلیغات آنلاین در طراحی سایت (بخش هفتم)
2015-01-27

تبلیغات آنلاین در طراحی سایت (بخش ششم)

Targeting and optimising در تبلیغات آنلاین چگونه می باشد؟

سرویس های تبلیعاتی خدمات رو به شماری از وب سایت ها ارائه می دهند، و می تواند بازدید یک کاربر را از وب سایت با استفاده از کوکی ها و یا آدرس های آی پی پیگیری کنند.

 این به این معنی است که سرویس های تبلیغاتی می توانند نوع تبلیغ را پیشنهاد دهند.

تبلیغات و بازاریابی آنلاین در طراحی سایت ـ 11

پوشش فرکانس: سرور تبلیغاتی تعداد دفعاتی که یک کاربر آگهی های مشابه در یک جلسه یا یک دوره زمانی می بیند را محدود می کند.

ترتیب دهی: شبکه می تواند اطمینان حاصل کند که کاربر آگهی را درنظم وتوالی ویژه  می بیند.

انحصاریت: اطمینان حاصل می شود که رقبای مستقیم آگهی خودشان را در همان صفحه نمایش نمی دهند.

موانع : اجازه تبلیغات از ۱۰۰٪ از تبلیغات موجود در یک صفحه سرور تبلیغاتی همچنین می تواند آگهی ها را بر اساس قوانین کسب و کار هدف قرار دهد و روی پروفایل کاربران تبلیغ کند.

ژئو هدف قرار دادن: تبلیغات آنلاین دارای توانایی است که بازارهای کشور، استان یا شهرستان را هدف قرار دهد ، همچنین میتواند موضوعات خاص مربوط به ان ها را بر اساس ادرس ای پی ان ها اموزش دهد.

شبکه / نوع مرورگر: شبکه ها  میتوانند هدف قرار دهند بازاریابی را شبکه هایی مثل

Mozilla Firefox, Internet Explorer, Google ,Chrome and Apple Safari.

نوع اتصال: کاربران میتوانند تقسیم بندی شوند و براساس نو اتصالشان هدف قرار گیرند به فرض ایا انها از یک اتصال تلفنی استفاده میکنند و یا از پهنای باند

زمان و ساعت: تبلیغ کننده ها میتوانند زمان خاصی از روز یا روز خاصی از هفته را برای نمایش تبلیغ خود استفاده کنند

خدمت اجتماعی: وب سایت ها اطلاعات جمعیت شناختی در مورد کاربران را جمع آوری می کنند و پس از آن نسبت به هر کاربر تبلیغات هدفمند و مرتبط انجام می دهند. به عنوان مثال فیسبوک به تبلیغ کنندگان اجازه خواهد داد که برحسب ویژگی های خاص کاربران یک آگهی نشان دهند.

هدف قرار دادن رفتاری: سرور تبلیغ با استفاده از مشخصات یک کاربر (با استفاده ازبازدید وب سایت های قبلی) تعیین می درطول بازدید کند چه آگهی هایی  نشان داده شود. آگهی دهنده می تواند پایگاه  این مشخصات را در کوکی ها و یا بر روی آدرس ها IP قرار دهد.

به عنوان مثال، سرور تبلیغ ممکن است آگهی های بیمه حیوان خانگی رادر بخش صفحه اخبار  کاربری  که قبلا بازدبد حیوانات خانگی و حیوانات  را در یک سایت عمومی انجام داده استنشان دهد.یکی دیگر از راه های هدف قرار دادن رفتاری  تنظیم پارامترها در زمانی که یک آگهی خاص نیاز به نشان داده شدن دارد.

برای مثال: اگر کاربر بر روی یک بنر تبلیغاتی برای آزمایش کلیک کند. در واقع ابن فعالیت کاربر رزرومی شود. وبرای بازدید بعدی چون آگهی قبلی از سمت این کاربر کلیک شد آگهی جدبد تبلیغ می کند.

تبلیغات متنی: سرورهای آگهی آگهی های مطلوب رابر اساس محتوای صفحه استنباط میکنند.به عنوان مثال، در یک مقاله در موردتعطیلات دوچرخه کوهستان در اروپا، سرور آگهی، آگهی برای دوچرخه کوهستان های جدید، یا آگهی از شرکت های سفر پروازهای بهار، و یا شاید آگهی های برای بیمه مسافرتی ماجراجویی را نمایش دهد.

دیدگاه ها بسته شده است