تبلیغات آنلاین در طراحی سایت (بخش هفتم)

تبلیغات آنلاین در طراحی سایت (بخش ششم)
2015-01-27
تبلیغات آنلاین در طراحی سایت (بخش هشتم)
2015-01-27

تبلیغات آنلاین در طراحی سایت (بخش هفتم)

در ادامه بهینه سازی سایت و سرویس های تبلیغاتی این بار به قرار دادن آن همه با هم می پردازیم :

خیلی خوب است که بدانیم انواع مختلف گزینه های صفحه نمایش و مدل پرداخت در دسترس هستند اما ممکن است شما تعجب کنید که چگونه این همه برنامه ریزی را برای مبارزات انتخاباتی . قرار میدهند اولین چیزی که شما نیازدارید، تعیین زمانی برای برنامه ریزی اهدف مبارزات انتخاباتی خود  توسط تبلیغات نمایش داده شده است، آیا شما بهنام تجاری در انتخابتان مبادرت دارید ، یا پاسخ مستقیم مد نظر شما است؟

پس از تعیین اهداف مبارزات انتخاباتی خود ، شناسایی عملکرد کلیدی شاخص (KPI ها) به شما اجازه می دهد که شما موفق باشید. تبلیغات آنلاین یک کانال اکتساب یا دستیابی است.نیازی نیست که کاربران فعالانه به دنبال برقراری تعامل باشند، می توان  تبلیغات PPC و بازاریابی ایمیل انجام دهید. بنابراین، آن بسیار مهم است که آگهی ها در مقابل چه مخاطبانی چگونه قابل تبدیل باشد.

تجارت الکترونیک در طراحی سایت و تبلیغات آنلاین

این احتمال وجود دارد که نوع خلاقیت شما مدل پرداخت شماراتا حد زیادی توسط وب سایت هایی که شما مایل به تبلیغ درآن هستید تعیین کند. وب سایت هایی که مقدار کمی تو رفتگی دارند به احتمال زیاد بیشترمورد هدف مخاطبان قرار داده خواهند شد که به احتمال زیاد نرخ ثابتی را برای نمایش تبلیغات، و یا نرخ CPA هزینه دارند. آنها می تواننداحتمالادر گزینه های صفحه نمایش انعطاف پذیر باشند اما اگرآنها بخواهند تبلیغات را به خدمت بگیرند شما نیاز به حساب هزینه های پهنای باند خود دارید.

وب سایت های با ترافیک بالا با مخاطبان وسیع معمولا بر اساس CPM شارژمی شوند. آنها موجودی تبلیغاتی خود را از طریق یک شبکه تبلیغاتی، حتی تعدادی از شبکه های تبلیغاتی قرار میدهند

دانستن اهداف خود، آگاهی ازمخاطبان خود و فرمت آگهی خود ، تیم خلاق شما را اگاه میکند تا برای مبارزات انتخاباتی خود آگهی ها مطلوب ارائه دهند.

آگهی های آنلاین شما نیاز به:

۱-متوجه ساختن

۲- انتقال یک پیام

۳- جلب اقدام

تمام تبلیغات به صفحه فرود مناسب نیاز دارد  . تمام درگیری در ایجاد یک سایت کوچک صرفا این است که آیا با ورود کاربر در صفحه سایت کیلیک موردنظر هدر نمی رود.

به طور کلی، ارسال ترافیک تبلیغاتی به صفحه اصلی خود ایده خوبی است  که به عنوان برگ تصمیم گیری کاربر در آن به آینده است.

انیمیشن جلب توجه می کند اما باید هوشیار بود که یکی از هفت بنر متحرک  در سایت  باشد آگهی ها بر روی یک وب سایت نباید محدود شوند اما ترجیحا باید در زمینه وب سایتکه بر روی آنها ظاهر می شوند باشند. کاربران وب عکس العمل خوبی به آچه که به انها  گفته میشود نشان میدهند،و محتوای آنلاین آگهی باید مختصر و جهت دارباشد. مثالها عبارتند از:

“تلفن کن برای بهترین معاملات در بیمه”

اینجا را کلیک کنید برای تحویل سریع خانه

“اهدا کن

دیدگاه ها بسته شده است