تبلیغات آنلاین در طراحی سایت (بخش نهم)

تبلیغات آنلاین در طراحی سایت (بخش هشتم)
2015-01-27
شناخت وب سایت های معتبر و دریافت لینک از آن ها
2015-01-27

تبلیغات آنلاین در طراحی سایت (بخش نهم)

مزایای استفاده از تبلیغات آنلاین

تبلیغات بنر و شباهت آن با رسانه های سنتی

بازاریابان دیجیتال از این واقعیت که نمایان ساختن ارزش تکنیک های بازاریابی اینترنتی در بازار برای آموزش اغلب دشوار است  رنج می برند. در بین خریداران، تبلیغاتی که دارای شرایط در یک مد خاص است مرسوم است و نظر به درک تبلیغات در یک روش خاص دارند.

بنر تبلیغاتی مسیری طولانی جهت پر کردن شکاف های تبلیغاتی دارد، آگهی هایی که سایز مناسبی دارند می توانند بسیار مشابه چاپ آگهی هایی باشند که بطور مستقل قسمتی از یک نشریه با شماره خاص را اشغال می کنند. درک آن آسان است برای اینکه نشانی از چیزهایی است که خریداران با آن آشنا هستند.

خط پایین اگر به درستی انجام شود، تبلیغات آنلاین ایجاد آگاهی برند و خرید و فروش را افزایش می دهد!

تصاویر – صفحه نمایش می تواند یک نام تجاری ساختمانی از تجربه غنی را ارائه دهد

برخی از مبارزات انتخاباتی بهتر است براساس تصاویر باشد و نه از متن ساده برای مبارزات انتخاباتی PPC (هر چند به تازگی PPC و آگهی های ویدئویی در ایالات متحده آمریکا معرفی شده اندانواع زیر از مبارزات انتخاباتی را در نظر بگیرید.

تجارت الکترونیک و تبلیغات آنلاین

  • ترویج بسته های سفر
  • ساخت یک نام تجاری در یک حوزه خاص
  • در حال  رقابت
  • سایه های دیجیتال

تعامل:

از آنجا که تبلیغات بنر می تواند رسانه های قدرتمندی داشته باشد، آنها سطوحی از  تعامل را  که اشکال دیگر از تبلیغات نمی توانند بدان دست یابند پیشنهاد میدهند این باعث میشود تا بازار هدف شما تنها تبلیغات خود را نبینید بلکه دائما در ان تغییراتی نیز ایجاد کند. تعامل ایجاد کننده یک پیوند با مصرف کنندگان و بهبود دهنده شانس یادآوری نام تجاری شما درآینده توسط مصرف کنندگان است . یادگیری شناختی نتیجه قدرتمند از تبلیغات نمایش تعاملی است.

تبلیغات آنلاین مدرن توانایی استفاده از چندین  تاکتیک ان لاین بازاریابی ازجمله  انیمیشن ها، بازی ها، ویدئو و فلش  را دارد.

  • چند سال پیش، تبلیغات فلش کاربرد زیادی داشت. در حال حاضر همان قابلیت ها می توانند در آگهی وجود داشته باشند. این شامل پر کردن یک فرم یا اجرای بازی درون آگهی، بدون نیاز به گرفته شدن یک صفحه جداگانه می شود.
  • بازاریابی ویروسی: بازی هایهوشمندانه بازاریابی ویروسی برای ارسال به دوستان” به شکل عملکرد ی از درون آگهی وجود داشته باشد
  • ویدئو: چک کردن پیش نمایش های ویدئویی و یا تریلر از درون آگهی .

دیدگاه ها بسته شده است