تبلیغات آنلاین در طراحی سایت (بخش هشتم)

تبلیغات آنلاین در طراحی سایت (بخش هفتم)
2015-01-27
تبلیغات آنلاین در طراحی سایت (بخش نهم)
2015-01-27

تبلیغات آنلاین در طراحی سایت (بخش هشتم)

آینده ای از تبلیغات آنلاین:

در حالی که ما به اینترنت به عنوان یک رسانه آزاد جایی که در آن ما می توانیم بخوانیم و تعامل داشته باشیم با هر مطلبی که بخواهیم ، ما باید این حقیقت را بدانیم که این یک تبلیغ است و استفاده از آن رایگان است.

و این بدان معناست که به عنوان تکامل فن آوری های  محسوب می شود وراه تعامل ما با تغییرات محتوا ایجاد می شود بنابراین تبلیغات به شرح زیر است:

تجارت الکترونیک و تبلیغات آنلاینسطح تعامل کاربر وب را با یک وب سایت می توان توسط تعدادی از صفحات آن وب سایت که توسط کاربر مشاهده شده است اندازه گیری کرد.در حال حاضر با وجود،فن آوری های مانند AJAX و رسانه های غنی مانند ویدئو  زمان صرف شده در یک صفحه وب می تواند معنی دار تر از تعداد صفحات مشاهده شده باشد. کلمه کلیدی تعامل”، و فن آوری و تجزیه و تحلیل داده ها در حال کار به سمت قادر بودن به تعیین اینکه وب سایت  از لحاظ کیفی در چه سطحی از تعامل با کاربر می تواند باشد است.

به طور فزاینده، مصرف کنندگان در حال نگرانی و خسته شدن از تبلیغات هستند. نرخ کلیک بر روی بنر در حال کاهش است، بنابراین از جانب بعضی اشخاص اثربخشی تبلیغات نمایشی مورد تردید قرار گرفته است. با تمرکزدر بازاریابی دیجیتال در ردیابی واندازه گیری پاسخ و تعامل، شرکتها  باید هزینه ها را صرف  فعالیت های کمتر قابل اندازه گیری مانند “ساختار  نام تجاری ” نمایند.

این موضوع را در نظر بگیرید: شواهد نشان می دهد که تبلیغات بنر می تواند نرخ کلیک بر آگهی های متنی را ۲۴۹٪ افزایش دهد (گودین ۲۰۰۶).

با استفاده از آگهی دهنده شخص ثالث و بعد از برداشت ردیابی، اثرتبلیغات و بازاریابی کانال های مختلف بر روی یکدیگر قابل مشاهده است.

بنر تبلیغاتی می تواند حجم جستجو را  افزایش دهد.

برای مثالاین به ما چه می گوید؟ اندازه گیری باید در تمام کانال ها انجام شود،و هر کانال نباید در انزوا مورد استفاده قرار گیرد. از طریق یک رویکرد یکپارچه و جامع برای بازاریابی دیجیتال بهترین نتایج را به دست خواهدآورد.

دیدگاه ها بسته شده است